Sen yoksun ya Ay doğmadı bu gece Bulut bastı efkârlanan yüreği Yıldızlarda saklandılar gizlice
Sen yoksun ya Ne ses vardı ne seda Şarkılarda hüzün vardı inceden Sensizlikmiş yüreğime oturan Sensizlikmiş sıkıntıya tek neden
Sen yoksun ya Konuşmaz oldu şiir Dizelerde anlamı yok cümlenin Belirsizlik yüreğimdeki sancı Anladım ki aşk denilen bu yolda Ben yolcuyum sen de yolumda hancı Gökyüzünün rengi şimdiden füme Atma beni gece ayazlarına Sessizliğin çiy yağdırır üstüme
Sen yoksun ya Ben gönlüme ne derim Sensizlikte Tiril tiril titrerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...............SEN YOKSUN YA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...............SEN YOKSUN YA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen yoksun ya Ay doğmadı bu gece Bulut bastı efkârlanan yüreği Yıldızlarda saklandılar gizlice .........................................yoksun ya usur ellerım sebebsızce..kırpıgıme hazan deger kan damlar gecelerıme..yoksun ya sen cıcegım..baharı gormeden kısa erer yuregım yoksun ya sen ellerımde...tebrık dost.......
Sen yoksun ya mahzun ötüyor kuşlar soğuk baharda Sen yoksun ya dalgın düşüyor yağmurlar kuru toprağa Sen yoksun ya açmıyor tomurcuklar yeşermiyor ağaçlar inatla Aslında her şey isyanda, ağlıyor güneş doğan aya Sen yoksun ya…------------------------------------------------------------------------Demiştim bir şiirimde ben de, çok güzel bir şiir okudum yüreğinize emeğinize sağlık var olun.
Sen yoksun ya Konuşmaz oldu şiir Dizelerde anlamı yok cümlenin Belirsizlik yüreğimdeki sancı Anladım ki aşk denilen bu yolda Ben yolcuyum sen de yolumda hancı Gökyüzünün rengi şimdiden füme Atma beni gece ayazlarına Sessizliğin çiy yağdırır üstüme
Sen yoksun ya Ben gönlüme ne derim Sensizlikte Tiril tiril titrerim
Güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Sen yoksun ya Ben gönlüme ne derim Sensizlikte Tiril tiril titrerim
ne güzel dizeler,harika bir şiir........... bu kadar bile yetmiş aslında anlatmaya................. yüreğine sağlık can............. tebrikler,sevgiler...........................
Bu şiiri okurken Fikrimin İnce Gülü çalıyordu... Fikrimde ince bir gül oldu şiirin hüznüm gözlerimden buğusuyla geçerken... Özlemler sarmaladı bir anda üşüdüm sanki maviler yerine karanlıklarda... Sessizlik ki o en çok parçalayan yüreği sırıl sıklam oluyor insan çiy altında... Kutladım şiiri yazan yüreği yazdıran düş gezgini sevgiyi... Var ol İbrahim abiciğim... Bernaca sevgilerimle...