Gunahimsin annem...... Masum bir cocugun cekecek ne gunahi olur ki oysa ....... Emanet yasiyorum yokluguna bu sitem.... Emanet yasiyorum soz verdim sana annem..... Daha kac vakit sensizlik ertesi dersin....... Korkma annem almam canimi sen donmeden.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....ANNEM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....ANNEM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim de aklım almadı,anlayamadım ne demek istediğini bu dizeyle... benim bildiğim biz onların günahıyız..yaptığımız hatalar onlara da mal oluyor... duygularınızı samimice dile getirdığınız için kutlarım... ayrıca aramıza hoş geldiniz...sevgilerimle...
kaybedilen bi annenin üzerine yazılan bi şiir sanırım. tebrikler ama günahımsın annem tarafını anlayamadım açıkcası, anneye mi günah işlenmiş, yoksa anne mi günah işlemiş... yanlış anlaşılmasın yargılamak değil niyetim...
benim de aklım almadı,anlayamadım ne demek istediğini bu dizeyle...
benim bildiğim biz onların günahıyız..yaptığımız hatalar onlara da mal oluyor...
duygularınızı samimice dile getirdığınız için kutlarım...
ayrıca aramıza hoş geldiniz...sevgilerimle...