Yine veda vakti baba ocağına, Yine gurbet ellere, Şehr-i gerçeğe veda vakti... Hele bir de, Sonbaharın hüznü çöktüyse hücrelerine, Zordur veda özüne...
Giderken şehr-i gerçekten Der ki içinden özle beni Şahidi oldum acılarının
Bu şehir beni anlamıyor desen de her fırsatta Gücenmez sana Bir sonraki merhabanı bekler her ayrılışında Beceremez o da sensizliği...
Kapkara olsa da kışları, Yağmurlu geçse de yazları, Uçursa da ilkbaharları, Şehr-i gerçeğindir... Yıllar yılı dört mevsiminin mabedidir, Büyümek gurbetçi olmanın tescilidir, Ama hep yeri ayrıdır şehr-i gerçeğinin... Acılarının başkenti de olsa, Toz da etse ilk gençlik yıllarını, Yar kokusunu üflese de isle karışık, Gerçeğindir, saflığındır, özündür...
Annenin gözyaşıdır veya inatla yavrumu üzemem Ağlamayacağım diyerek yağmurlarını kalbine yağdırmasıdır SONBAHAR! Yaprak dökümünün, deli bozuk matemin, Oğulların, evlatların ailelerinden ayrılışının müsebbibi...
Git oku yavrum! Şehr-i üveyinde, Onu da sev gerçeğin gibi, Sev ki kol kanat gersin acılarına,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehr-i Gerçek&Sonbahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehr-i Gerçek&Sonbahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok beğendim şiir dostum.yine döktürmüşsün:)sevdiiğin şehirden ayrılmak,başka diyarlara gitmek.orayı da sevmeye çalışmak,sever o da bizi belki diye.kol kanat gerer diye.vedaya az kalmış belli.şiirle kal sevgi dolu yüreğinle dostum....
Güzel ve sonbahar tadında bir şiir okudum ki bence En güzel mevsim yine sonbahardır, sonbahar; olgunluktur, hasat mevsimidir ve düşünümdür...
Kutladım ve tebriklerimle
Sevgiyle kalın