Ayın akşamdan aştığı gece Rüzgarların bulutları demlediği vakit Toprağım eylül zamanlarına gebe İçim içime sığmadığı vakit Boynu bükük bir tek benmiyim
Cırcır böcekleri orkestrasını terk etmiş Titriyor güneşin titremesiyle gölgeler Fendi sönmüş fenerin, yakamozlar gitmiş Sıcağın soğuğa ders verdiği yerler Boynu bükük bir tek benmiyim?
Elesten kalma algılarım var yüreğimde Söndüğünde içinde cehennem yangınları Adem’in kanıyordu kaburga kemiğinde Saçlarında kurdela, işveli Havva dan Boynu bükük bir tek benmiyim?
Düşte mahpus firari aynalar Ebruli baskıda çizer göğe illüzyon Zühal de doğan gün, Ay’dadır yansımalar Girdabında değirmen taşı vizyon Boynu bükük bir tek benmiyim?
Söyleyin a dostlar bir kezde siz söyleyin Cezvede pişen kahvede ters düşen falın Gündüzün karardığı ana yaslı gecelerin Sömürülmüş düşlere kafa tutan yanın Boynu bükük bir tek benmiyim?
Ey Hüday-ı la Yemut , la Yezal! Dergahında sen yaşatırsın beni Tufanlardan geçirirsin cümle Ademi Çağrı seninse, dert seninse; bilirsin beni Boynu bükük bir tek benmiyim Sen, en iyi bilirsin beni… Senden gayri her şey hayal…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boynu bükük bir tek benmiyim? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boynu bükük bir tek benmiyim? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağım eylül zamanlarına gebe ... Eh işin içine eylül karışmışsa normaldir. Şiir güzel ve harika bir finalle noktalanmış. Ve çok güzel bir sesleniş. Ondan başkası hayal, ne güzel anlatım. Her sözü barındırıyor içinde. Selam ve saygılarımla.
Söyleyin a dostlar bir kezde siz söyleyin Cezvede pişen kahvede ters düşen falın Gündüzün karardığı ana yaslı gecelerin Sömürülmüş düşlere kafa tutan yanın Boynu bükük bir tek benmiyim?
büker şiir şairin boynunu... büker kelimeler iklimsiz cümlelerin soyunu...
senden çok var şairim.. aynandaki yüz benim.. sadece ben..
Ey Hüday-ı la Yemut , la Yezal! Dergahında sen yaşatırsın beni Tufanlardan geçirirsin cümle Ademi Çağrı seninse, dert seninse; bilirsin beni Boynu bükük bir tek benmiyim Sen, en iyi bilirsin beni… Senden gayri her şey hayal… ............Yalnız değilsiniz inananın....Sizin gibi boynu bükükler var....Tebrikler tercümanlığınıza...ESRA
Söyleyin a dostlar bir kezde siz söyleyin Cezvede pişen kahvede ters düşen falın Gündüzün karardığı ana yaslı gecelerin Sömürülmüş düşlere kafa tutan yanın Boynu bükük bir tek benmiyim?
Ey Hüday-ı la Yemut , la Yezal! Dergahında sen yaşatırsın beni Tufanlardan geçirirsin cümle Ademi Çağrı seninse, dert seninse; bilirsin beni Boynu bükük bir tek benmiyim Sen, en iyi bilirsin beni… Senden gayri her şey hayal…
amennah dedim; finalde ki oldukça vurgulu tamamı çok güzel bir şiir kutlarım kaleminiz ustam selam ve saygılarımla
Ey Hüday-ı la Yemut , la Yezal! Dergahında sen yaşatırsın beni Tufanlardan geçirirsin cümle Ademi Çağrı seninse, dert seninse; bilirsin beni Boynu bükük bir tek benmiyim Sen, en iyi bilirsin beni… Senden gayri her şey hayal…..her şey hayal...
Ey Hüday-ı la Yemut , la Yezal! Dergahında sen yaşatırsın beni Tufanlardan geçirirsin cümle Ademi Çağrı seninse, dert seninse; bilirsin beni Boynu bükük bir tek benmiyim
finalde ulaşılan seviye korkunç..harika..ama küçük şahsi bir sıkıntımda oldu..ilisyon,vizyon bu kelimeleri hiç sevmedim bu şiirde
sayın hocam yorumunuz için çok teşekkür ederim aynı kelimelerin yerine koyacak başka kelime bulamadım bana da banal gelsede ifademi açıklayacak kelime bulamadım eğer varsa teklifiniz değiştirebiliim
duyulmaz mı hiç alemi semavattan?...