(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLMEM GAYRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLMEM GAYRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asırlar var ki gülmeyi unuttu bu millet.Hep ağlar oldu kaybettiklerinin ardından, Yemen'de, Balkanlar'da Trablusta, Güneydoğuda. Kaleminize sağlık Üstadım. "Aradım yaparak kazı," mısrasının anlamını , bu kıtadaki yüklendiği ifadeyi anlayamadım. Beni mazur görün haddimi aştıysam, Efendim.Açıklayabilir misiniz?
............. Yaratana sığınırım, Bazı bazı dövünürüm, Yaptığımla övünürüm, Sebat ettim gülmem gayri ............. Niye gülmeyesin sevgili ozanım, kime küsersin. Güldürmedi, hadi neyse Gülemedim. eyvallah Ama Gülmem gayri pek yerinde değil bence... Yinede sen bilirsin.... Gönlüne , kalemine sağlık
Yaratana sığınırım, Bazı bazı dövünürüm, Yaptığımla övünürüm, Sebat ettim gülmem gayri
Oğuzum talihe kızar, Gâhî okur gâhî yazar, Şu yalan dünyadan bizar, Sebat ettim gülmem gayri. ..............................Şiir akıcı,içerikli ve güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
Yaratana sığınırım, Bazı bazı dövünürüm, Yaptığımla övünürüm, Sebat ettim gülmem gayri
sözün özü burada sanırım.. çok g ülmenin, çok yemenin ve çok uyumanın harap ettiği kalp için zıddı bir hareket tarzı en makbul yol olsa gerek... yine de hayata ve yüzünüze karşı bir parça gülücük yerleştirin sayın OZAN ım. muhtevası ve kalıbıyla koca ozanın resmedildiği bu muhteşem esere tebrik ve saygılarımı sunuyorum.. sağlıcakla kalınız......
Yaratana sığınırım, Bazı bazı dövünürüm, Yaptığımla övünürüm, Sebat ettim gülmem gayri Üsdat en güzel sığınağı bulmuşsun,ne mutlu.Bize Allah yeter...Sağlık ve mutluluk dileklerimle..Kutlarım güzel şiirinizi..Selam ve saygılar..
"Aradım yaparak kazı," mısrasının anlamını , bu kıtadaki yüklendiği ifadeyi anlayamadım. Beni mazur görün haddimi aştıysam, Efendim.Açıklayabilir misiniz?