(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BİLSEN ( Bu sevda ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BİLSEN ( Bu sevda ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyordur can bu sevda bu yürek sesi bu ask bilinmezmi ,,,,yüregine saglik kutluyorum can gec kalmisligimin özrüyle cikiyorum sayfandan sevgiler saygilar slmlar ,,gurbetteki candan ..........
o kadar baktım yorumumu göremedim inanın dikkatimden kaçmış olmalı çok özür dilerim değerli dostum , yürekten kutlarım bu hârika şiiriniz de, her şiiriniz ayrı bir tınıda ve gezellikte,sağolun,sevgi ve saygımla,selamlar...
Güzel bir halk müziği eşliğinde her zamanki gibi güzel çalışma.Sonuç bölümü etkileyciydi.Derin bir ahh çektirdi bana.Yüreğine sağlık üstad.Selam ve saygılarımla...
Kimbilir hangi yüreklere tercüman oldunuz, kimbilir hangi yüreklerin telini titrettiniz bu harika mısralarla üstadım... Her şeyiyle harika ve etkileyici bir şiir... Yorum da harika... Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
evet, dediğiniz gibi sevda denilen o çıkmaz yolda öyle çok kişinin yaşı akmışki... sizin şiirleriniz canlı, kurgudan çok uzak ve acı tatlı tüm duygularınızı çok büyük bir ustalıkla döküyorsunuz dizelere. ki bu şiirde de içinizde yaşamasına hep izin vermiş olduğunuz o sevda acısını ne güzel dile getirmişsiniz... lâkin takıldığım dize ise; Azade adını doladı dile kırk yedi yıl yaşam ..sadece çile o candan sevmişti ..o bile bile kafasına seni taktı bir bilsen..............
kırk yedi yıl bir yaşam ve çileyle geçen bir ömür... ferhatlar,, keremler önlerine çıkan tüm çıkmazlara, engellere rağmen haykırmışken sevdiğine seviyorum diye ah be hocam neden kırk yedi yıl bir ömürde payınıza ve yüreğinize düşen böylesi büyük bir sevdayı haykırmadınız.. bir bilsen diyecek kadar gizli tutup içeri atıp öylece, öylesine sustunuz ki... neden sustunuz...?
çok beğeniyle dinlediğim bir eserdi yine o güzel sesinizden... hüzün veren bir şiir di... kutluyorum...gönülden... saygımla,,
dimağım lal vaziyette.. kısa kesmek durumundayım.. sadece bu harikulade esere ve eserin gemi kaptanına tebrik ve saygılarımı sunuyorum.. çooooook güzeldi çoooook. sağlıcakla kalınız sayın şairim....
Benim de "Bir Bilsen" İsimli şiirimi seslendirmiştiniz. Aynı hazzı aldığımı ifade etmeliyim. "Kırk yedi yıl yaşam..sadece çile" hakikaten sadece çile.Ne denir ki başka.Şiirin en can alıcı mısrası. Selamlar,saygılar Çetin Hocam.
Sevda dedikleri şu çıkmaz yolda Kaç kişinin yaşı AKTI bir bilsen Kimisi Yolunu kaybetti çölde Kimi ne türküler YAKTI bir bilsen
Dağları delmeye kalkanlar oldu FERHAT ın umudu dağlarda soldu Kimisi ağladı göze yaş doldu Kimi ne yollara BAKTI bir bilsen
Kimisi KEREM di bazısı ASLI Kapanmadı gitti HASRETİN faslı Hangisine baksan yüreği yaslı Dolmadı bir türlü VAKTİ bir bilsen
Bitmedi bu sevda yazıldı durdu Her seven yüreğin kalbinde vurdu FELEK bazısına tuzaklar kurdu Kimlere ne kazık ÇAKTI bir bilsen
A..zade adını doladı dile Kırk yedi yıl yaşam..sadece çile O candan sevmişti ..o bile bile Kafasına seni TAKTI bir bilsen
ÜSTADIM YÜREGİNE SAGLIK ÇOK DOGRU VEANLAMLI BİR ŞİİRDİ BU SEVDA NE ASLI NE KEREM NE LEYLA NE MEJNUN NE EMRAH NE SELVİLER YAKTI A . ZADE GİBİ ŞAİRLER LERİN YÜREGİNİ YAKMIŞ BU SEVDA DAHA KİMLER YANAR KİM BİLİR KUTLUYORUM KALEMİNİ DOSTYÜREGİNE SAGLIK DOST KALEMİN SUSMASIN SEVGİ VE SAYGILARMLA SELAMLAR .
ne de hoş durur sevda acısı çekmeyi bilen yüreklerde...aşkın onuru yüceltir insanı mahşerde... yürekte ateşi yakabilen yüreklerdir dünyada yaşamayı bilen... o yürekler ki bilirler nefes almak değildir yaşamı idame ettiren... benliği var eden aşkı o aşkın yaktığı ateşi küllendirmeden yaşayabilen ve yaşadığını en güzel şekilde aktarabilen yüreğine sağlık Cann...
Dağları delmeye kalkanlar oldu FERHAT ın umudu dağlarda soldu Kimisi ağladı göze yaş doldu Kimi ne yollara BAKTI bir bilsen ********* Sevgi,sevgi, aşk,aşk diye atan bir yürek, elbette böyle çağlayacak. Kutlarım usta kalemi, ne kadar içtendi, nasılda etkileyiciydi, sesine,kalemine sağlık. Selamlarımla..
Her ASK her yürekte ayri bir dünya ayri bir hedeftir.. Leylamiz da var Mecnunumuz da Keram Asli Ferhat siirin, ve daha niceleri.... Herkes kendi Askinin kahramani olmuyor mu? Oluyor, destansi nice duyulmamis Asklar var..
Dizeler ve yorum bulmus uyumu, yüreginize saglik, saygilarimla