yine pazartesi yine sensizliğin ertesi yine yakıcı yokluğun bıraktığın iz büyüyor tokat yemiş gibi Sensizliğim... yoksun yoksun yoksun … seslenişim , değse yankı kayalara ,geri döner hiç değilse..... çırpınışım, feryatlarım içimin kulvarlarında dolaşsa bir birine çarpar kim demiş kozmik fırtınalar semâda, dön..! dön bir bak kozmik fırtına neymiş gör iç dünyamda...!
bakma sen sitemlerime.... bakma sen lâf dokundurmalarıma aldırma ,geç gözyaşlarıma... hep hasretten, hep özlemden, hep Sensizlikten...
Sen başka iklimlerde kanat çırparken...aldırma.... bir başıma yaralı yüreğim yokluğunda tepeden tırnağa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDIRMA SERZENİŞLERİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDIRMA SERZENİŞLERİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim güzel amma; cümleler bazen yerli yersiz yer değiştirdiğinden anlam bozukluğu çok fazla.....Anlatmak istedikleriniz hoş lakin yeniden uyarlayarak manidar bir şiir yapabilirsiniz bu şiirinizi.... En derin saygılarımla..... Selam ve muhabbetle kalınız efendim...
En derin saygılarımla.....
Selam ve muhabbetle kalınız efendim...