(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİZLİYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİZLİYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevdiğim bu gün sende, Bir haller var gizliyorsun Konuşurken de gülende, Bir haller var;gizliyorsun.
Koku saçan beyaz güldün, Sanki şeyda bülbül idin, Ne tebessüm nede güldün, Bir haller var;gizliyorsun.
Deme bana sen yalansın, Hiç ağlatmadan gülensin, Beni çok iyi bilensin, Bir haller var;gizliyorsun,.
Yapılmaz oğuz’a böyle, Her ne varsa doğru söyle. Kem küm edip durma öyle, Bir haller var;gizliyorsun
13.06.2009 OĞUZSOYLUM
Şiirinizi beğenmedim.Bir çok kelime hatası var,anlam hatası,imla hatası var.Konuşurkende gülende derken ,güldüğün zaman mı denmek istenmiş ,yoksa bir şivemi? Belli değil.Bülbül idin hiç uymamış söyleniş tarzını bozuyor.Birde bu şiire harika diyenlere şaşıyorum doğrusu.Diğer şiirlerinizide okumak istiyorum.İnşallah bu şiir acelenize gelmiş bir şiirdir.Olunsuz eleştiriden hoşlanmıyorsanız lütfen önceden belirtiniz.Saygı ve sevgilerimle.Esen kalınız.
Deme bana sen yalansın, Hiç ağlatmadan gülensin, Beni çok iyi bilensin, Bir haller var;gizliyorsun,. TEK KELİMEYLE HARİKAYDI.ALKIŞLIYORUM USTAM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
İLHAMIN HİÇ BİTMESİN DER
SAYGILARIMLA
SELAMLIYORUM