(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇILİM DİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇILİM DİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dizelere ne denir.Tebrikler denir.Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar hakikatler bazılarının işine gelmiyor.Ozanın güzel dizelerini kutlarım.Selamlar.
Açılım diye yırtınma, Gelip geçene sürtünme, Türlü renklere örtünme, ----Türk milleti bilir sizi ----Bir gün tek tek alır sizi.
Açılmayalım...Fırtına kesin...Dalgalar kabarıyor...Tehlike bu kadar âşina iken açılmayalım...Önce Karadeniz'e Toroslar'a uzanalım yolsuz yoksul köyleri görelim hiç küstüler mi devlete..Hiç istediler mi açılım... Kime küstük te kiminle barışacağız?
Duygularımıza tercüman olan dizelerinizi candan kutluyorum....
Şair arkadaşım, ............................... Kim keme verecek hak’ı Takılır boynuza takı, Simon patron, Agop saki, ----Türk milleti bilir sizi ----Bir gün tek tek alır sizi. Ellerine sağlık şair arkadaşım.Saygılar...
Onlarda bunu biliyorlar değerli şair, birgün başlarına gelecekleri, onun için Tür Milletine dayanmıyor. ona tutunmuyor, onun büyüklüğünü, ulviliğini, bir an önce gözden düşürmek, şimdi olduğundan daha da fazla, iç ve dış hainlerle iş kotarmaya var güçleriyle çalışıyorlar. Önemli olan bizler ne yapıyoruz.... bu hain ve apansız gözü kara gidişin karşısında bu yurdun, bu toprakların, bu milletin gerçek sahipleri, bizler ne yapıyoruzç?.... Hep aşk türküsü ve şarkıları söyleyerekmi KARŞILAYACAĞIZ aydın ve bu ülkenin erişkinleri olarak, karşı karşıya bulunduğumuz korkunç tehlikeleri. Ülkeyi satmaya çalışanlar belli. İhaneti dağda ve bağda sürdürenler belli. Bunları seyretmekten başka yapacağımız şeyler yokmu?.....ALLAH aşkına. Sevgi saygı ve takdirlerimle kutluyorum sizi Reep Bey Kardeşim. Kemal Polat
Önce izime taptınız, Gelip geçeni kaptınız, İyice yoldan saptınız, ----Türk milleti bilir sizi ----Bir gün tek tek alır sizi.
Kurtsoylum,tebrik ederim .bu şiiri kim nasıl yorumlar bilmem ama,ana bir sorum var.( önce izime taptınız...bu ne izi.? ) kutluyorum.Ben ÇORUM,alacada evci köyündenim.HEMDE TÜRKÜN HASIYIM.