O gece Ay ışıtırken suları Denize vuran aksimizde görmüştüm Biz yakın Umut çok uzaktı
Kanıyordum sessizce Aldanıyordum Biliyordum yoktu tekrarı Bir an Bir küçük zamandı yaşanan ………………………….Şiirce
Ondan nemliydi gözlerim Bir yıldız kaymıştı gizlice Tek ben görmüştüm Söylemedim Bozmadım gecenin kısacık keyfini
Duymuştum Bir şiirin mısralarındaki gizli vedayı …………………………….duymuştum Oysa sıcacıktı nefesin nefesimde Biz çok yakın Aşk çok uzaktı
Türkülere düşmüştü dönüş ……………………….Şarkılara Mutlu yalanlara düşmüştü Ben kollarına düşmüştüm An sımsıkı avuçlarımda Öpmüştüm hayâsızca ensenden Bitiş yakın Ellerin çok uzaktı
Bir tek onlar inandı çok sevdiğimize Bir de gece Fondaki resim sahteydi Koynumda götürdüğüm umut sahte Bir garip şeydi adı olmayan ……………………..Usumda kalan ………………………..Sadece yalan …………………………….Yaralayan
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........HİÇ VARMIŞ / HİÇ YOKMUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........HİÇ VARMIŞ / HİÇ YOKMUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
nekadar kolay hepsi bukadar demek baslarken sonuna kadar derler sonrasi yalan. güzel siirdi tebrik ederim canim yüregine saglik sevgiler.
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
Keşkesiz olmalı aşklar ondan demiyeceğim keşke hepsi bu kadar olmasaydı.... Dünden bu güne kaç sefer okudum şiirini ama bir türlü yorumlayamadım... Kim bilir belkide çok etkilediğindendir... Harikaydı teyzem şiirin böceği fazlasıyla hak etmiş... Yüreğine sağlık... Seni seviyorum teyzemmm... Öptüm seni soldan....
Bir tek onlar inandı çok sevdiğimize Bir de gece Fondaki resim sahteydi Koynumda götürdüğüm umut sahte Bir garip şeydi adı olmayan ……………………..Usumda kalan ………………………..Sadece yalan …………………………….Yaralayan
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
hepsi , hepsi bu kadardı..yutkunduk..hele ki finalinde öylece kalakaldıl,afalladık,hiç vardı(k) / hiç yoktu (K)
UMUTLARIN VE SEVGİLERİN YEŞERMESİ DİLEKLERİMLE.ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
evet bütün gerçekler de o kadar... kutlarım mükemmel anlatımdı. saygılarımla...
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
Harikaydı torağım muhteşem dizelerdi farkedilmesine çok sevindim oysa daha bunun gibi ne şiirlerin var ama olsun onlar bizim gözümüzde zaten hep seçkilik hepsi muhteşem şiirler yüreğine emeğine gönül dolusu tebrikler teşekkürler sevgilerimle....
Hiç bir yerinden parça alıp yoruma ekleyemedim, çünkü baştan sona bir bütün ve baştan sona çok güzel dizeler. Var olun yüreğinize bin bereket, tebriklerim gönülden.
hiçlikte hiç olmayı bilemediğimiz, maddesel olup zamanın içinde eridiğimiz düşünülürse ki düşünen hiç kadar kişidir bozmayalım sefamızı ara sıra kabus olsa da şu kısacık ömür der geçeriz.nerden geldiğimizi, nereye gideceğimizi bildiğimiz halde sır olur kalır içimizdeki o tatlı sözler. ne çok bağırmak istersede frenleriz. keşke iyiye yaptığımızı kötü olanlar içinde yapabilseydik. saygımla.
Ne çok severim şu atasözünü. " İnsanoğlu plan yaparken kader kıs kıs gülermiş".
Ne yazık ki bu atasözünün ne kadar doğru olduğunu yaşayarak görüyoruz her birimiz. Umarım acılarınız biter sevgili şairim ve umarım kaderin bize çizdiğini değil, kendi çizdiğimiz yolda ilerleybiliriz her birimiz.
Özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Ondan nemliydi gözlerim Bir yıldız kaymıştı gizlice Tek ben görmüştüm Söylemedim Bozmadım gecenin kısacık keyfini
Duymuştum Bir şiirin mısralarındaki gizli vedayı …………………………….duymuştum Oysa sıcacıktı nefesin nefesimde Biz çok yakın Aşk çok uzaktı .............. hissettiklerimizi bile söyletmeyen bir güçlü duygu her zaman yaptığımız şey ömrü törpümüz yani özveri...
dilin ucuna kadar gelenleri söylemeden geri yutmak içimde kalsın demek fedakarlığımızn karşığı yine bir yığın hüzün ne gbüyük yüreğimiz varmış ki hayatın olumlu olumsuz bütün eylemlerini orada biriktirmeyi başarabilmişiz... sevginin gücü mü desek.? sevgiler saygılar...
……………………..Oysa ………………………..Hiç varmış hiç yokmuş ………………………….Evvel zaman içinde ……………………………Kalbur saman içinde ……………………………...Ben kaderin beşiğini sallarken ...................................................Bir yanıt geldi öteden …………………………………..Hepsi bu kadardı………………..
sanki bir masaldı sanki tatlı bir düştü tertemiz duygulardan kalan buydu :))
tebrikler güzeli yazan kaleminiz daim olsun saygıyla çok güzeldi tebrikler
herzaman ki çok özel ve çok güzel bir şiir...Umut hiç zaman bitmez...tam bitti derken başka mutluluklarla umutlar göz kırpar insana...tebrikler canım...
" bir varmış bir yokmuş / aşk böyle mi kalır mış / gün gelir kahramanlar yorulurmuş "
işte anlıktır bazen mutluluk dediğimiz
sevgimle çok...