Bilmem hatırlar mısın evlendiğimiz günü İki nefes idik biz koskocaman bir evde İnsan unutamıyor gün be gün gördüğünü Başa dönüyor her şey zaman denen işlevde
Nasıl mutlu olmuştuk doğunca ilk kızımız Tatlı bir sorumluluk yüklendi omzumuza Artık Funda’ydı bizim evdeki yıldızımız Sarıldık tüm sevgiyle minicik yavrumuza
Sonra Sevda katıldı mutluluk halkasına Yaşar’la tamamlandı yürekteki sevdalar Bizler onlarla çıktık aşkın şahikasına Onlar ile gelecek bize mutlu ferdalar
Ve yıllar rüzgâr gibi gelip geçti bihaber Zamanla büyüdüler bizce küçük çocuklar Hayat denilen zaman yaşandı hep beraber Açınca gül olurmuş daldaki tomurcuklar
İlmek attık zamana umut dokumak için Gurbet kül etti bizi hasretlerde yakarak Kimisi evlenerek kimi okumak için Göçtüler yuvamızdan hüzünde bırakarak
Kuşlar uçtu yuvadan mutluluk diyarına Bu da böyle bir dönem canı gurbete saldık Hasret taşıyacağız bu günlerden yarına Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........SONA GİDEN YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........SONA GİDEN YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl mutlu olmuştuk doğunca ilk kızımız Tatlı bir sorumluluk yüklendi omzumuza Artık Funda’ydı bizim evdeki yıldızımız Sarıldık tüm sevgiyle minicik yavrumuza ********************************************************
Dünyaya tek geldik, tek gideceğiz. Büyük yalnızlık asıl o zaman başlayacak. Şimdilerde balayında olmalısınız. Unu elemiş elekleri asmışsınız. Başa dönmüşsünüz. Bir de böyle düşünmek gerekmez mi? Yine süpersiniz! Kalem güçlü ,ne denir .? Saygım ve takdirlerimle efendim...
Sevgili abm hiç birimiz annemiz ve babamız ile birlikte kalmadık. Zamanımız gelince bir kuş misali uçuverdik yuvalardan ve kendi yuvalarımızı kurudk büyük mutluluk ve umutlarla.
Şimdi bizim ailemize yaptığımızı çocuklarımız bize yapıyor, onlarda kendi çocuklarına yapacaklar. Ve bu de vran böyle dönüp dururken birbirine sarılacak yine iki eş kalacak o evin içinde. Tıpkı bizim annemiz ve babamız gibi.
Çocuklarımız mutlulukları yakalayıp hayatlarını kursunlar biz hasretlerede dayanırız.
Sevgili ablamın yanaklarından sizin de elelrinizden sevgi ile öpüyorum. Lütfen birbirinize iyi bakın. Sevgiler abim. Özeldi dizeleriniz.
Hepimizin sonu değilmi iki kişi kalmak Allah tek kişi bırakmasın kuşların yuvadan uçması mutluluktur hemşerim bırak uçsunlar yeni yeni filizler versinler Allah yuva saadetinizi bozmasın.....selamlarımla
Kuşlar uçtu yuvadan mutluluk diyarına Bu da böyle bir dönem canı gurbete saldık Hasret taşıyacağız bu günlerden yarına Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık
hayat vardı,sevgi vardı ama bir hüzün kapladı içimi....hayat işte bir varlar bir yok... evdn uzaklaşanların bahtları açık olsun... ve geride kalan sevdalılar sevginiz daim olsun sonsuza kadar.... yüreğinize sağlık... saygımla....
Kuşlar uçtu yuvadan mutluluk diyarına Bu da böyle bir dönem canı gurbete saldık Hasret taşıyacağız bu günlerden yarına Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık
Aynı duyguları yaşadığımız çağlardayım dostum. İki yavrumuzu da bir görüyor bir uzaklara gönderiyoruz. Allah bahtlarını açık, ömürlerini uzun etsin. Acılarını göstermesin bizlere.
Kuşlar uçtu yuvadan mutluluk diyarına Bu da böyle bir dönem canı gurbete saldık Hasret taşıyacağız bu günlerden yarına Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık
ne bekliyordun ki hemşerim, olacağı buydu. arada sırada gelmeleri de yeter. Rabbim eşinizi ve sizi daha yıllar boyu beraber yaşatsın... tamamen yalnız kalmak daha kötü...
..............Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık..............
bence şiirin en önemli yeri burası......... şiirde ki her şeyi aynen yaşadık.............. iki kişiyle başlanan bir hayat çocuklarla devam etti......... ve onlar bir gün uçtular yuvadan............. yalnız kaldık...........
işte o zaman................ Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık............ diyebileceğin biri olmalı yanında..................... ya...yoksa şair........... o zaman zor.......
çok güzeldi şiir,tatlı bir hüzün vardı........ tut bir tanenin elini bırakma dostum............... tebrikler gönülden...............
Çok güzel... Şiiri okurken bir yandan da analiz ettim yarınları... Ne kadar haklı şair, yalnız başladık yalnız bitereceğiz ama hayatımızda varlıkları ile gönül incilerimiz olan evlatlarımız dünyada bırakacağımız en değerli eserlerimiz olacak... Var olun, tebriklerim yürekten.
Kuşlar uçtu yuvadan mutluluk diyarına Bu da böyle bir dönem canı gurbete saldık Hasret taşıyacağız bu günlerden yarına Tut elimi bir tanem yine ikimiz kaldık
Hüzün mü duyayım mutluluk mu bilemedim bu şiiri okuduğumda... Kızlarımız doğduğunda bizde öyle hissetmiştik... Hatta emeklediklerinde ne zaman yürüyeceklerde okula gidecekler dedik... Ne çabuk geçti oysa daha dün gibiydi şimdiyse ortaokulda... Yarın biliyorum benim olmayan bir çift özgür güvercinimde hayatlarını kuracaklar ve bizde kalacağız başbaşa... İşte sırf bu yüzden sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim... Şimdi mutluyum hala bizimle birlikteler ve kalabalığız ama gelmez denilen günler çok çabuk geliyor üzgünlüğüm ondan...Mutlu bir hüzün ama... Sevgili İbrahim abiciğim hatırlattığın için teşekkür ederim... Güzel ve naif bir şiirdi ailen adına... Sevgilerimle...
Tatlı bir sorumluluk yüklendi omzumuza
Artık Funda’ydı bizim evdeki yıldızımız
Sarıldık tüm sevgiyle minicik yavrumuza
********************************************************
Dünyaya tek geldik, tek gideceğiz. Büyük yalnızlık asıl o zaman başlayacak. Şimdilerde balayında olmalısınız. Unu elemiş elekleri asmışsınız. Başa dönmüşsünüz. Bir de böyle düşünmek gerekmez mi?
Yine süpersiniz!
Kalem güçlü ,ne denir .?
Saygım ve takdirlerimle efendim...