(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
1 Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
1 Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet sevgili kardeşim..can almak Allah'a mahsustur..ki bunu /c.c) zatına kılmamaıştır..dört büyük melekden Azraili atamıştır...ve dinimizde bir insanı değil bir canlıyı bile öldürmek kadar ağır bir suç olamaz.işte dediğiniz gibi bunlar hakka sırtını dönenler ,gözlerini kana bulamış lardır...dörtlüğünüzü kutlarım kendi açımdan kardeşim.Allah'a emanet olunuz... selamlar
Dünya arıyor barışı İnsandır eden tahrişi Hakka sırtını dönmüş Konuşturuuyor afişi
Barış tamtamları yapılıyor ya,tabi konuşturulacak afişler.Barışın yolu teslimiyetten geçmektedir.Barış olabilmesi için Devlete kafa tutanların kim olursa olsun şartsız teslimiyeti gerekir.devletine güvenmeyenin hangi barışı istediklerini anlamak manidardır.Dağa çıkıpta eşkiyalık yaparak Devlete karşı gelenlerin hangi haksızlıktan bahsettiklerini de anlamak mümkün değil ,evet bir haksızlık var.Devlete vergi ödemeyenler,elektrik su parası ödemeyenler ile vatandaşlık görevini yerine getirenler arasında bir haksızlık var.Ancak bu ülkede haksızlığı yapanların feryat figan biz haksızlığa uğruyoruz demeleri çok ilginç.
Ülkede barışın yolu Devletin koyduğu yasalara uymaktır.Bu na Askerde uyacak sivilde azınlığıda çoğunluğuda her kes uyacak aksi takdirde barış havarisi kesilmenin de bir mantığı yoktur kanımca...Barışı tahriş eden insan olduğuna göre barışı isteyen de yine o ilginç değilmi yani barış istiyorsan tahribat yapma arkadaş...Hak nedir? Haklılıktır kısaca haklı olmanın yolu da inanmaktır doğru olan her şeye...Allah Devletimize zeval vermesin her dönemde olmuştur isyanlar ama sonları acı olmuştur.Devletine kafa tutmanın bedelleri ağır ödenmiştir.kimse Devletten güçlü olamaz.
değerli dost ben bı kısa dörtlükten bunları aldım benim görüşüm teşekkür ederim bu temennilerin için.selam ve saygılarımla...