________________________________________ Sen bana en güzel hediyeyi sevgi dolu yüReğinde yeR veRmekLe yaptın!
Ben ; Ben işte o sevgi doLu yüReği sevdim Ben işte o eşsiz yüReğe "SENİ SEVİYORUM" dedim YaŞadıkLaRımın hayaL oLmaması,, Senin umut veRmen,umut veRebiLme umudunun oLması için HeR gece;o gecedeki heR saniye dua ettim !!
Dilimden dökülenleR,, Gözümden akan yaşLar,, Umut doLu bekLeyişim,, HeR şey SEN için SENİN o sevgin için
UğRuna döktüğümü sandığın heR damLa yaŞ Seni benden uzaklaRa göTüRen yoLLaR için BuLuşmamıza mani oLan 2 ayRı şehiR için !
Ben denizin eşsiz güzeLLikLeRinin oLduğu ama; [SEN]siz biR şehiRde nefes aLamaya çaLışıRken ! Sen kaRaRsızLıkLaRının,DüşünceLeRinin kaRıŞtığı baŞka şehiRdesin! Ben haLa yaŞamaya çaLıŞıRken Sen düşünüyoRsun SöyLesene yüReğin nasıL dayansın ??
GözLeRine bakan binLeRce göz vaRken söyLesene nasıL kıskanmasın ? Nefesine biR baŞka biRinin nefesi çok yakınken söyLesene nasıl yanmasın? SÖYLESENE SEVDİĞİM,,KISMETİM SÖYLE ’
Hatırlarmısın bi dinledigimiz sarkı vardı, Onu her dinleyisimde,duydumuda Bana nekadar yakın oldugun farkındamısın Ben Galiba [ÖZLEDİM]Seni her saniye
Ben sensiz,sessiz ve ücRa biR köŞede BİTİŞİME mektupLaR yazaRken ! Sen hala düşünüyoRsun BiR kez de oLsa güvenemiyoRsun! Sana söyLeyemediğim,,Yazamadığım binLeRce cümLeyi kendime haykırıyoRum! Kendime bağırıyoRum SEVİYORUM SENİ diyoRum ! Ben G aNTep’e haykıRıyoRum ANKARA dan duyuyoR musun feRyadımı ’ DuyuyoR musun yüReğimden döküLen o güzeL sözLeRi ?
HayalleR kuRuyoRum BİTİŞİME SANİYELER KALA Bu şehRe teRk etmeme adımLar aylar kaLa !
iki söz bekLiyoRuM SeNden Senin acemi askerın istiyor bunu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acemi Asker şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acemi Asker şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.