(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~~iSTANBULSUN~~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~~iSTANBULSUN~~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmiyorum seni İstanbul. Öncede sevmiyordum, Sonrada sevmeyececeğim seni İstanbul. Hoş, Sen de beni hiç sevmedin ya ! Sen ki ! dünyayı büyüleyen koca şehir. Ozanların coşkulu sazında türküsün. Bestekarın hisli nağmelerinde şarkısın. Romanlardasın türlü yaşantılarla. Şiirlerdesin sevgiye,aşka eş tutulan. Öykülerin temelidir kaldırım taşların. Resimlerdesin tepe ve yamaçlarınla.
Sevmiyorum seni istanbul. Sen ki ! dünyayı büyüleyen koca şehir. İnci gerdanlık gibi boğaz da gecelerin. Üsküdar’ın mekan olmuş sevdalılara. Bir tatlı huzur aranmış Kalamış’ ta Ada sahillerinde beklenmiş yıllarca. Heybeli’ de mehtaba çıkılmış her gece. Tarabya’da Küçüksu’da buluşmuş sevgililer. Gülhane parkında ceviz ağacıymış şair. Bebek’ te tur atmış popçu kızlar. Emirgan’ da çay içmiş taze gelinler. Taksim tarihinde türlü acılar gizler.
Sevmiyorum seni İstanbul. Sen ki ! dünyayı büyüleyen koca şehir. Perapalas’ ta yaşanmış gizli ve büyük aşklar. Karaköy’de kirlenmiş gencecik masum kızlar. Eyüp ’ te temizlenmiş kararan kötü ruhlar Hayat karartır varoşlarda sokaklar. Kentselinde kokuşmuş ve yozlaşmışlıklar. Çaresizlik içinde yolunu bulamayanlar.
Sevmiyorum seni İstanbul. Sen ki ! dünyayı büyüleyen koca şehir. Hani diyorum ki ! olur ya ! Bir jest yapsan bana minicik. Belki barışırız o zaman azıcık.....
Hatice Türkol / İst.
Bu benim penceremden görünen istanbul ama ne mutlu ki size güzel bir jest yapmış anlaşılan. Çok hoştu.Kaleminiz daim olsun.
Barisin benle istanbulla...istanbul ne yapsin dünya o kadar acimasiz ki bazen oda payina düseni göstermis belkide ...ama yinede farkli özel bir sehir..
Birden
Asik
Oldum
BEN..
~~~~~~~
SEN
istanbulsun.
istanbul
Sen....
..................
ben mesela
istanbula gitmeden önce
rüyamda aşık olmuştum ona.
2006 da oraya ilk kez gidince
üç günlük ziyaret rüya gibi geldi bana.
istanbulun adı bir şiirdir
benim için
bu yüzden.