(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günahlar bağlamışken ellerimi tek tek, En büyük günahıma sesleniyorum taa içten... Bir şeyler fısıldarken hayalin sessizce, Acılar ruhumu okşar oldu...garipleştim...
Söylenenler gücüme gitsede zamanla, Ben beni bekleyeni beklemekteyim... Vedalar acıtsada yüreği kanatsada, Beklemekte bir umut bu diyarda...
Her köşe başında seni bekleyen, Hayır,hayır ben değilim aslında... Üzgün,çaresiz ve elem dolu... Gideni bekler durur..kimin kulu?
Herkes bir şey söylüyor,anlamsız... Ben beni bekleyeni beklemekteyim,ısrarsız... Şimdi konuşma vaktidir ardından doğruca.. Ben beni bırakıp gideni beklemekteyim kısaca...
Seni bırakanı bekliyorsun öylemi ? Bırakan beklenirmi hiç hak ediyormu şimdi seni kalemine yüreğine sağlık sitem dizeleriydi kal sağlıcakla..
Günahlar bağlamışken ellerimi tek tek,
En büyük günahıma sesleniyorum taa içten...
Bir şeyler fısıldarken hayalin sessizce,
Acılar ruhumu okşar oldu...garipleştim...
Söylenenler gücüme gitsede zamanla,
Ben beni bekleyeni beklemekteyim...
Vedalar acıtsada yüreği kanatsada,
Beklemekte bir umut bu diyarda...
Her köşe başında seni bekleyen,
Hayır,hayır ben değilim aslında...
Üzgün,çaresiz ve elem dolu...
Gideni bekler durur..kimin kulu?
Herkes bir şey söylüyor,anlamsız...
Ben beni bekleyeni beklemekteyim,ısrarsız...
Şimdi konuşma vaktidir ardından doğruca..
Ben beni bırakıp gideni beklemekteyim kısaca...
Seni bırakanı bekliyorsun öylemi ?
Bırakan beklenirmi hiç hak ediyormu şimdi seni
kalemine yüreğine sağlık sitem dizeleriydi kal sağlıcakla..