(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bırakmak gerekir değilmi ama göz göre göre bunu yapmıyorsak üzmek kendimizi farkında olsakda ... o kadar mana içeriyor ki ne denir bilemedim ....kutlarım.
Denizlere bırak sevdayı Bırak onlar dertlensin... Elem kalpte...gideni beklesin, Ve nefret yüreğini sahiplensin...
Denizlere bırak sevdayı, Ağlamayı severler bilirsin... Sancı kalpte...ölümü gözlersin, Ve kısaknçlık seni senden etsin...
Denizlere bırak sevdayı, Kimsesizliği onlar çeksin... Yalnızlık kalpte...vuslatı istesin... Ve yenilmişlik seni bitirsin...
Denizlere bırak sevdayı, Özlemi onlar tüketsin... Çile kalpte...sabır eylesin... Ve acı gidene mağlup etsin...
Denizlere bırak sevdayı, Bırak ağlasınlar sadece, Huzur kalpte...pişman etmesin... Ve giden geleni galip getirsin....
Acını yen!Onun istediği senin üzülüp kırılman çünkü...Sen yine Denizlere bırak sevdanı, aşk gelir geçer... Çok güzel bir yaklaşım denizlerde bırakmak sevdayı ama deniz yoksa ne olacak,kutlarım narin yüreğini saygılar..
o kadar mana içeriyor ki ne denir bilemedim ....kutlarım.