Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Mezarım olacak Bir terasın en gizli köşesinde Yitirilmiş günlerim kadar Yaşanmamışlıklar Kim bilir... Belki de pişmanlıklar Acılarım özlemlerim içimde Eriyeceğim orda öylece…
Biliyorum Birtanem Biliyorum Bizi özleyecek Kaçıramadığın dağ evi Sevişemediğimiz teras Üzerimizi örtmeyen yıldızlar Ve Kıskançlığından izin vermeyen O lanet Tanrılar...
-------biliyor musun hep bizi sarmalayacak bu zehirli sarmaşıklar------
Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Ve bir tohumsa ektiğin yüreğime Çiçeklerini de sen der sevginle Elletme elletme ne olur kimseye Kan kırmızıgüllerini ser üzerime Üşümem korkma Yorgan olur üşüyen bedenime Aç da kalmam üzülme Gözünden süzülen bir damla yaş ile Sen besleyeceksin Bedenimi de Gülümü de
Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Geleceksin ara ara Göreceksin mezarımda Anlayacaksın bir tanem anlayacaksın Güllerin değerini Ve oracıkta Bir rüzgar değerse aniden tenine ------Ürperme-------- Benim nefesim değer belki yine Ve gökyüzünden Döne döne Bir kuşun tüyü düşerse Yumuşacık uçarak Düşerim belki bende senin üzerine Al onu emi .....Sakla....... Sakın incitme Sen yine de üzülme Mor salkımlardan izleyeceğim seni Hep Özlemlerimle
Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Hatırla...... Hatırla Falcının sözlerini Ve Avucundaki çizili kaderi İnatla Anlamıyorsan hala Gel kendin ölç çizgilerimizi Kim bilir... Birleşir belki
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***BEN SENDEN ÖNCE ÖLECEĞİM*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***BEN SENDEN ÖNCE ÖLECEĞİM*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Günler derse de hep özlemlerimi Nadası bana Hep acı hep keder Senden uzakta bu gönül Zaten hep kabirde der…
Duygu dolu anlamlıydı bu şiir bana sözümü anımsattı birkaçdefada gelsem hayata yinede ömrüm feda olsun derdim çok değer verdiklerime.. Yüreğinize sağlık beğeniyle okudum... Tebrikler.Selamlar SYDNEY den.........
Ah o taşşş nasıl yorar arkadaşımı... Ben kıracam taşın kafasını... :))))) Gurbetlerin zordur çekilmesi... Olsun biz dostlar özlemini gideririz senin memleketten özlemlerini paylaşarak... Çok teşekkür ederim arkadaşım mutlu ettin beni... İlkti umarım son olmaz... Sevgilerimle...
Şiirini deflarca okumuştum, hatta seslendirmiştim sevgili Berna, a bir şiiri en güzel yazan yorumlar. Sen bunu bir kez daha ispet ettin. Güzel olmuş. Nefesine sağlık.
Sevgili İbrahim Abiciğim.... Şiirimi beğenip değer kıldığın için ve bana bir hediye veripde ayrıca onurlandırıp seslendirdiğin için çok teşekkür ederim... Şiirimin artık iki yorumcusu var... Ve bu kıymetli hediyeni saklayacağım hep... Çok teşekkür ederim ve diğer şair arkadaşlarımında duymasını isterdim senin yorumunu çünkü gerçekten çok güzeldi... Ve senden yola çıkarak bir şiirin en iyi yorumcusu yazanıdır demen bana bu cesareti verdi... Denedim... Umarım başarılı olmuşumdur.... Beğenmiş olmana çok sevindim... Sevgi ve saygılarımla...
ölümü bellemedik mi hep vuslata eş... ölüm ki bazen en güzel armağan bize... üşümektense o sıcağın harında yokluk değil midir ki zaten ölüm seven insana...
Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Mezarım olacak Bir terasın en gizli köşesinde ===========================
Mezarlar Gerçek Dünyaya geçiş kapısı, Önden arkadan mutlaka gidilecektir. Nerde ilk başı ortası sonu nerde yapısı, Gidipte neler var varılınca görülecektir . HakanKURTARAN Yürekten Tebrikewr Şaire Arakadaş .. Saygılar
Kim ölecek, kimden önce, Bu en zor bilmece... Hasret doluyum; bunu bil de, Hadi gönlüme gir, şöyle derince, Yaşayalım hayatı, karınca-kaderince... *************************************************** Şiirin(izin) o sevda dolu; buğulu, enfes dizelerini okuyunca insanın kendini tutması ne mümkün... İster istemez bir kaç kelâm dökülüveriyor satırlara... Yürekten kutluyorum...
''Benim Ölümüm senden Önce Olsun!'' demek, Sevdanın EVEREST TEPESİ olsa gerek... Gerisi laf-ı güzâfff!!!....
Seven, sevgi dolu asil yüreğinizi ve güzel şiirinizi kutluyor; Selâm ve sevgiler sunuyorum... Esen kalın efendim... --------------------------- İsmail GÖKTAŞ İ Z M İ R
METEOR tarafından 9/2/2009 6:16:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doğrudur elbet bir bileni vardır yazılanın... Yine de sevdiğin insandan önce ölmek her gerçek sevenin dileğidir acısını tatmamak adına... Nazik yorumlarınız için teşekkür ederim... Sevgilerimle...
Bernacığım gene geç kaldım bak sayfana gelmekte ..Hergün giremediğim için böylece atlıyorum işte istemedende olsa... harika bir serbest...serbest imgelerin çok güzel yerleştirdiği dizeler ..ve uzun soluklu bir roman gibi dudaklardan dökülen özlemler...doruksuz sevgilerinin kaleme akışı...beğeni ile okudum seni...tebriklerimle canım...ölüm=ayrlıklık değilmi...
bernacığım bende samsunda değilim geçen cumartesi ankara ya döndüm Ramazan için.Kısmet olursa kurbanda gittiğimde uzun kalıyorum...genede samsuna sevgilerini aldım..ve dostlara iletmek için rüzgarlara kattım...Ankarayada beklerim..gelirseniz hatta çok memnun olurum..
Olsun ben sizlerle paylaşmaktan ötürü yine de mutluyum... Ulaşabildi ya size erkenin geçin ne önemi var... Güzel paylaşımlarınız ve olumlu eleştirileriniz için ayrıca mutlu oldum... Sözlerim bulduysa yerini ne mutlu bana... Ve evet her ayrılık bir başka ölüm değil mi? tüm sevdalara... Samsuna sevgilerimle...
Ol tabiii arkadaşım sevdiğim şair arkadaşlarımın sayfamı ziyaret etmesi mutluluk ve onur benim için... Bende her şiirini okumak için takip ediyorum seni... :)))) Bu kadar gözyaşına az biraz gülmek iyi geldi sanırım... Sevgilerle....
YÜREĞİM TİTREDİ, DEFALARCA OKUDUM GÜZEL DİZELERİNİ SAVRULDUM UZAKLARA,TAAA ÖTELERE KIMSE BULMASIN BENI ARTIK, BIRAKIN AĞLASIN YASEMİNLER.......BIRAKIN TUTUNMADIĞI VUSLATLARA KAHRETSINLER............
CANIM KIYAMAM BEN SANA VURDUN SOL YANIMI MUHTEŞEMDI HER MISRASI DERİN ACILARIM DİLSİZ BU SAATLERDE...............KUTLARIM............SEVGİLER..................
Güzel yüreğinin sesiyle gelmişsin sayfama ve en değerli şeyini göz yaşını bıraıkmışsın... Yüreğin dert görmesin ve bırak git gözyaşlarını çıkarken sayfamdan bana emanet oldun yüzünde tebessüm sana kalsın... Sevgimle...
Ben senden önce öleceğim Sen yok desende Günler derse de özlemlerimi Hep acı hep keder Senden uzakta bu gönül Zaten hep kabirdedir…
Hazin doluydu dilerim hepsi şiir adınadır ve burada kalır ölüm hepimizden uzak olsun zamanı gelince zaten hepimizin gideceği yer orası ama neden şimdi diyesim geldi? Buruk olsa da şiir adına harikaydı kutlarım yüreğine emeğine gönül dolusu tşkleler can sevgilerimle...
Oy deme öyle şeyler:((( Allah uzun sağlıklı ve kocaman bir ömür versin sana ve sevdiklerine de. Güzel şiir olmuş o başka mesele:)) Yüreğine emeğine sağlık tebriklerim kalben.
Anlar vardır insan hayatında, gücü olsa zamanı durdursa, gücü olsa yakalasa sevdiğini saçlarından, zamanı olsa uyanmasa hayallerinden..... Anlar vardır ölüm bile kurtuluş olur acılardan, Anlar vardır bir saniyesini yaşamak için bir ömür feda edilir, Anlar vardır istesende yaşayamazsın, yaşatmazlar, Anlar vardır hayallerde yaşansa da güzeldir.
Şiirini bu gün defalarca okudum. Okunası bir şiir olmuş şir adına. duygu var, akıcılık var, Kutlarım kalemini şaire. Selam ve sevgilerimle
Ve o anlar bazen hayali bile can acıtır bazen dağları deldirip sevdiğine kavuşturur ve anlar var ki menfaattir ölmek kolay gelir sevdiğinden önce... Teşekkür ederim İbrahim abiciğim güzel yüreğinle sayfama hoşgeldin sefa geldin... Sevgilerimle...
Allah korusun,uzun ömürler versin kuzuma...........
dokundu valla şiir................ Ahhhhhhhh bu ne sevda dedirten türden..................... canım o güzel yüreğinden öptüm.......... seni çok seviyorum bebeğim.......
'' Ben senden önce öleceğim Sen yok desen de Geleceksin ara ara Göreceksin mezarımda Anlayacaksın güllerin değerini Bir rüzgar değerse aniden tenine ------Ürperme-------- Benim nefesim değer belki yine Bir kuşun tüyü düşerse Yumuşacık uçarak Düşerim belki ben de senin üzerine Al onu sakla sakın incitme Sen yine de üzülme Mor salkımlardan izleyeceğim seni Hep Özlemlerimle..''
Vardır herhalde halaaa.... Ümidi kaybetmemek lazım... Bu akşam iyiki bir şiir asmışsınız... Ben ağlatırken siz bir gülümseme yarattınız... Teşekkür ederim... Gözyaşlarınız olmasın inşallah... Selam ve sevgimle...
Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Mutlu ettiniz beni... Ölümde bizler için... Kimin kimden önce gideceğini Allah bilir ancak ama böyle bir duyguyla dökülüverdi işte... Tekrar teşekkür ederim... Sevgimle...