(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gel zaman git zaman çarşafları doladın ayağıma dünyam sen iki metre deyiver, bense biçemem kendime kefen ne sendeki mala hevesim vardı ne de; en iyisi mi sende burasını boşver...
babamın gömleğinin cebinden aşırdığım ilk sigaramı hatırlarımda öylesine bilmez çekilen nefeste nasıl boğulduğumu düşünürken yaşadığım hayatı hep o ana benzetirim bir o kadar tanımaz, bir o kadar hevesliydim...
dün yok yarını önemsemiyorum geleceği geçmişin üzerine kursaydım bugünü yaşayamazdım biliyorum...
ben çocuğum hala toprak kokar ellerim. bu yüzdendir en sevdiğim oyun arkadaşıma geri dönme sebebim...
çarşafları doladın ayağıma dünyam
sen iki metre deyiver, bense biçemem kendime kefen
ne sendeki mala hevesim vardı
ne de; en iyisi mi sende burasını boşver...
babamın gömleğinin cebinden aşırdığım
ilk sigaramı hatırlarımda öylesine bilmez çekilen nefeste
nasıl boğulduğumu düşünürken
yaşadığım hayatı hep o ana benzetirim
bir o kadar tanımaz, bir o kadar hevesliydim...
dün yok
yarını önemsemiyorum
geleceği geçmişin üzerine kursaydım
bugünü yaşayamazdım biliyorum...
ben çocuğum hala
toprak kokar ellerim.
bu yüzdendir en sevdiğim oyun arkadaşıma
geri dönme sebebim...
..................................
şık
şık
şık bir şiirdi
okuduğum.
saygımla şair.
.............................