(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak hasretinle doğuyor güneş sabahıma... hasretinle düşüyor yaprak toprağa... akşam olunca bahçemdeki melisa hasret kokuyor burnuma... Ve hasretin kapıyor gözlerimi uykuya...
Hep hasretlerle yanmadı mı gönüllerAşıklar boşunamı sazının perdelerinde nakış nakış işledi özlemleri. Hangi şair gönülde bir yaraysa aşk adına neler dökülür kaleminden. Bir de bestekarlar kaç kez makamlardan makamlara arar duygu selini Tam buldum derken melodiyi. Başlarsa çalmaya ne diyarlara savrulur rüzgarların koynunda bilinemez hiç.... Yaşamak hissetmek gerek derim.. Sevgilerimle.....
Bak hasretinle doğuyor güneş sabahıma... ========================
Bu doğan güneş ikimiz için, Sen neden uzaktasın söyle niçin. Benden başka varsa,elinizle seçin, Hasretim Güneşten daha ileri.... HakanKURTARAN-28.08.2009-Aydın Yürekten Tebrikler Şairem.. Çok güzeldi satırlar
Sevdiklerinle fazla hasret çekmemeniz (ahrete göçenler hariç Allah gecinden versin) ve özlemlerinizin mutlu bitmesi dileğiyle şiiri ve sizi kutluyorum.
selam ve saygılar
ZEKİ TOMBUL tarafından 8/28/2009 1:55:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
hasretinle doğuyor güneş
sabahıma...
hasretinle düşüyor yaprak
toprağa...
akşam olunca
bahçemdeki melisa
hasret kokuyor
burnuma...
Ve
hasretin kapıyor gözlerimi
uykuya...
Hep hasretlerle yanmadı mı gönüllerAşıklar boşunamı sazının perdelerinde nakış nakış işledi özlemleri.
Hangi şair gönülde bir yaraysa aşk adına neler dökülür kaleminden.
Bir de bestekarlar kaç kez makamlardan makamlara arar duygu selini
Tam buldum derken melodiyi.
Başlarsa çalmaya ne diyarlara savrulur rüzgarların koynunda bilinemez hiç....
Yaşamak hissetmek gerek derim..
Sevgilerimle.....