(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Gül uzatırsan gül, hançer uzatırsan hançer Yeter ki ellerinden gelsin bir nesne. İkrarım hep tutkunluğumdan. İnkârı, inkâr etmektir huyum. Ümidini yitirip ‘olmaz’ diye direnme, İmkânsız aşk, yoktur…"
Sevdaya çilekeşlikse işte bu kadar.. Çilekeşini anlamayan sevgiliyi reddedişse yine işte bu kadar.. Emsalinde ve misalinden bir şiir diyorsanız o da, işte bu kadar.. Bundan ötesi yine şaire mükerrer kalmış kördüğüm veya ıslahat.. Selâm ve dualar Ozan'ların Tutkun'u.. Tutkun'ların Ozan'ı..
Ben bunu her zaman savunmuşumdur ve çok da tepki toplamışımdır
Çünkü atmış yaşında aşk olmayacağını ve aşkların hep tek taraflı yaşandığını haykırı sevdayı bilmeyenler. Keşke her yaşta özgürce sevebilme hakkımızı kimsenin elimizden almasına izin vermeyebilsek
Güzel ve anlamlı bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Hangi efsaneden çıktın da geldin En savunmasız ânımda kuşattın beni. Yüreğim yara bere içinde… İçinde gam! Ne varsa hayatta kader ve kısmet Hâdisenin erkeni-geçine inanmam. Zamansız aşk, yoktur…
Gül uzatırsan gül, hançer uzatırsan hançer Yeter ki ellerinden gelsin bir nesne. İkrarım hep tutkunluğumdan. İnkârı, inkâr etmektir huyum. Ümidini yitirip ‘olmaz’ diye direnme, İmkânsız aşk, yoktur…
Dilimle ve kalbimle tasdik ediyorum Sevgim bir ummandır, dalmasını bil yeter. Damarlarımda kan ol, damarlarımda ak! Tümden kırma hayallerimi, Aşk, inanmaktır… Sonuna dek inanmak; İmansız aşk, yoktur…
DOLU DOLU ŞİİRDİ OKU VE DÜŞÜN DEMİŞSİN.GÜL VERENİN ELİNDE GÜL KOKSU KALIRMIŞ .NE EKERSEN BİÇERSİN DÖKTÜĞÜNÜ İÇERSİN DEMİŞLER.YÜREĞİMİ YAZMIŞSIN OZANCAN.AŞK ÇİLEDİR BİLESİN GÖNÜLLÜ KÖLE ÖLME SÜRÜN. İMANSIZ AŞK OLMAZ İMANI KANBURDANDA EŞ OLMAZ... SAYGILAR SELAMLAR..
beklenen yağmur tarafından 8/29/2009 11:29:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dilimle ve kalbimle tasdik ediyorum Sevgim bir ummandır, dalmasını bil yeter. Damarlarımda kan ol, damarlarımda ak! Tümden kırma hayallerimi, Aşk, inanmaktır… Sonuna dek inanmak; İmansız aşk, yoktur…
HELAL OLSUN KARDEŞİM. AŞK, DELİ MİSALİ SEVMEK, KENDİNDEN VAZGEÇERCESİNE TUTULMAK. İNSAN, ÂŞIK OLMAYAGÖRSÜN, DAMARLARDAN KAN YERİNE SEVDA AKAR OLUK OLUK. AŞK, NE ZAMAN TANIR NE DE MEÂKAN. TAM BANA GÖRE BİR ŞİİRDİ. EKSİK OLMAYASIN.
Yeter ki ellerinden gelsin bir nesne.
İkrarım hep tutkunluğumdan.
İnkârı, inkâr etmektir huyum.
Ümidini yitirip ‘olmaz’ diye direnme,
İmkânsız aşk, yoktur…"
Sevdaya çilekeşlikse işte bu kadar..
Çilekeşini anlamayan sevgiliyi reddedişse yine işte bu kadar..
Emsalinde ve misalinden bir şiir diyorsanız o da, işte bu kadar..
Bundan ötesi yine şaire mükerrer kalmış kördüğüm veya ıslahat..
Selâm ve dualar Ozan'ların Tutkun'u.. Tutkun'ların Ozan'ı..