(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay iyice hilâl bu gece Göğe saplanmış bir gümüş hançer gibi İlk bakış, ilk selâm vurucu önce Sızısı yavaş yavaş içime işler gibi Düşüncelerim delice…… Zırdelice Namluya bir aşk, sür kurtul der gibi Ben kavgalardan, ben sevdalardan geçtim nice Su değmemiş çöllerden yalın ayak geçer gibi…
Şairin ince ve hassas yüreği bu gün de ilhamını hilal aydan almış. Ne güzel de bir şiir yazmış. Okumaya doyamadım. Kutlarım.Selamlar.
İyice hilâl, bu gece Ay Ve nurlu, sanki zemzemle yunmuş Beni bir yaralı avcı say Kurt, avlağında çakallara av olmuş Ussumda onca yemin, şahlanan tay Hengâmede kalmışım, gözlerime toz dolmuş Hayatın benimle geçtiği bu alay Kaderimde en taze geceyi bulmuş İyice hilâl, bu gece ay……… Ve nurundan bir zerre bana sunmuş
Ay iyice hilâl bu gece Göğe saplanmış bir gümüş hançer gibi İlk bakış, ilk selâm vurucu önce Sızısı yavaş yavaş içime işler gibi Düşüncelerim delice…… Zırdelice Namluya bir aşk, sür kurtul der gibi Ben kavgalardan, ben sevdalardan geçtim nice Su değmemiş çöllerden yalın ayak geçer gibi…
Çok güzel çok anlamlı bir şiirdi.. Yüreğinize sağlık kaleminz daim olsun...
Ve nurundan bir zerre bana sunmuş.
cok güzel siirdi kutlarim yüregine saglik saygilar.