(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTABİLMEYİ UNUTTUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTABİLMEYİ UNUTTUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bitmez yaşadığın müddetçe bitmez kalbindeki sancılar hiç geçmez biri biter biri gelir mecburdur yürek sevmeler için kimi sızlar kimi uçar kalbin yaşadıkça mecburdur yürek sevmeler için ama sızlayan yürekte bitmesin sevgin hiç saplanmasın yüreğine kinin nefretin merak etme yine coşar elbet senin için seni gerçek seven sevgilerde olduğun için...
TANRIM!!! eğer aşk buysa, eğer buysa yaşamak; al bu kulunun canımı... unutmak bu kadar zorsa; neden sevdirdin bana,o vicdansız kadını Sevmenin ne kadar acı ve ısdırap verdiği belli Tebrik ederim güzel şiiri
ya sen gitmiyorsun benden, ya da ben gönderemiyorum...
TANRIM!!! eğer aşk buysa, eğer buysa yaşamak; al bu kulunun canımı... unutmak bu kadar zorsa; neden sevdirdin bana,o vicdansız kadını....
Çok güzel aşk denilen şey ancak böyle tarif edilebilir herhalde. Hırsız misali ben bıraksam o bırakmıyor. O bıraksa ben gitmiyorum. İyikide bırakmıyor...