(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH BABAM-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH BABAM-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sagolun efendim ve geçmişimiz ve anılarımız oldukça yüklü.zaman herşeyi hatırlatıyor.sizin düşüncelerinizin yaşında bizde olcaz efendim.ama sizi anlıyorum.sagolun varolun
"Şunu şunu soramadım, Bir gününü göremedim, Pek yanında duramadım, Bölüşemedim derdimi."
Meselâ neyi neyi soramadınız? O'nun siyah beyaz resmine baktğımızda gördüğümüz asaletli duruşunu, hangi sebeble ve nerede aldığını mı? Askerlik yaptığı civan çağları, milli bir zamana düşürüp, meselâ Dumlupınar'da düşman hatlarını nasıl yarıp bir Zafer'e koştuğunu mu? İnönü'de Allah Allah! sesleriyle heyecanlarına heyecan verip kendisini Sakarya'da kıvrım kıvrım akarken bulduğunu mu? Oraya ve oralara atlamadan önce Conk Bayırı'nda, Arıburnu'nda ve Dardanel'de 253 bin aydın nesli yitirip de öyle istiklâl'ine zemin hazırladığını mı? Siz; babanıza elbette ve kat'i bir kanaatımla bunları soramadınız.. Ama; Bunları soramadıysanız da, yanında duramadıysanız da, O' veya O'nun misalinde olanlar o cehpelerde sizin için durdular ve bir daha bu neslini görmeye durmaması adına küfrü gözbebeklerinden vurdular. Öyleyse, niye bu hayıflanma şairim.. Bu memleketi için inançta, imanda ve ihlâsta bütün ve milli duruşlu evlât yetiştiren babalara selâmlar olsun..
Ah babam sağ olaydı, Bölüşseydim derdimi, Bana bakıp güleydi, Bölüşseydim derdimi. ÇOK ÇOK ANLAMLI DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN DEĞERLİ ABİM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Muhteşem!..Babalarımızın varlığı bile çok önemli bizler için keşke dursalardı ...Bu vesile ile Ahirete intikal eden babalarımıza Allah'tan rahmet diliyorum.Mekanları Cennet olsun inşallah.Yüreğiniz var olsun üstadım.Saygılar sunuyorum.
hayatımızın her döneminde bizdeler
onlar bizi bırakıp gitselerde
hep rehberimiz onlar
duygu yüklü bir şiirdi gözlerim dolarak okudum ALLAH gani gani rahmet eylesin
selam ve dua ile