Gökyüzündeki parlayan yıldızlara, Günümü aydınlatan muhteşem güneşe, Bana romantizim yaşatan aya, Bana sevgiyle bakan dost insanlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE..
Yağan yağmura ,çakan şimşeğe, Donup, yeryüzüne bembeyaz düşen kara, Yemyeşil ağaçlara,yapraklara, Salkım salkım üzümlere bağlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE…
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE…
NİL NİLGÜN HAKVERDİE(NİLTÜRK47)
Sevgili şiir dostlarım şiirimin şablonlu ve müzikli sunumunu aşağıda linkini verdiğim sitemde görebilirsiniz.sevgilerimle... nilankazbuzcom.azbuz.com/blog/yazi/oku/5000000011302711/ASIGIM-YARADANIMIN-YARATTIGI-HERSEYE
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE… ___________________________________ Yüreğinize sağlık güzel birşiir olmuş . HAKTAALA herşeyi çok güzel yaratmış, İnce bir mizan ile kurulmuş bir terazi Nede güzel bezemiş, her şeye koymuş sevgi Gönül gözü açıksa göz görür güzelliği Gönül gözü görmeden göz görmez inceliği Nil hanıma sevgiler selamlar
Gökyüzündeki parlayan yıldızlara, Günümü aydınlatan muhteşem güneşe, Bana romantizim yaşatan aya, Bana sevgiyle bakan dost insanlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE..
Yağan yağmura ,çakan şimşeğe, Donup, yeryüzüne bembeyaz düşen kara, Yemyeşil ağaçlara,yapraklara, Salkım salkım üzümlere bağlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE…
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara,
ŞİİR MÜKEMMEL BAL KAYMAK TADINDA KUTLARIM PUANIM 5 SAYGILAR.
mükemmeldiniz kaleminiz nede güzel yunusileşmiş nede güzel dile gelmiş saygıyla efendim siz sizi bırakmış zamana sevdaya dalmış sınız saygıyla yazınız sisi ve sizdeki ulaşılmazı
sevmesini bilen insan guzel insandir yaradilani sever yaradandan oturu sizin gibitebriklerimle ve saygilarimla var olun nur olun allah cc emanet olun nihat yurt kanada selam olsun sanada
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE…
Ne güzel söylemişsiniz. Yaradan razı olsun kaleminizden...
YARATMIŞ YARADAN İLK ÖNCE MUZİCEVİ İNSAN !... ŞAİRİN DEDİĞİ GİBİ İŞTE YERİ,GÖĞÜ,DENİZİ KİLOMETRELERCE ! DÜNYAYI DİYELİM BUNA ÖZETLE GÜZELİ,ÇİRKİNİ BELKİ BİR DERSLE İYİYİ,KÖTÜYÜ BELKİ DE İBRETLE ! VAHŞİ HAYVANLARI DIŞARDA, EVCİLLERİ ŞEHİRDE,EVDE OTURTMUŞ DÜNYASINI EN HASSAS DENGEYE ! DENGEYİ YAKIŞTIRMIŞ İRADESİYLE ADALET YERİNİ BULSUN DİYE HER ŞEYİ BİR HESAP NİZAN İÇİNDE AŞIK OLUNMAZ MI BÖYLE BİR TANRI'YA AŞIK OLUNMAZMI CANI GÖNÜLLE !!!... YAPTIĞI BU GÜZEL ÖTESİ İŞLERE ! GÜNAHI VAR,SEVABI VAR, CENNETİ DE CEHENNEM KADAR AFFI VAR Kİ DÜNYALARA SIĞAR ! CEZASI DA BİR O KADAR... YÜCE TANRI HER İNSANI TARTAR VE ONLARI KÖTÜLÜKLERE KARŞI KOLLAR ! AMA BÜTÜN BUNLARI BİR İNSAN, TANRISINA İNANCI SAYESİNDE SAĞLAR... ONLARINDA TEK TEK KURALLARI VAR !!!!.... İNANÇLAR...İNANÇLAR...İNANÇLAR !..... RAHAT EDERSİNİZ ÖTEKİ DÜNYADA RAHAT EDERSİNİZ İNANCINIZ KADAR !.. ------------------------------------------------ BU MÜBARFEK GÜNLERDE İSABETLİ BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ YÜREK EMEĞİ İÇİNDE -------------------------------------- TEBRİKLER HER ŞEYE !!!!...
Onatça tarafından 8/23/2009 11:51:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 8/23/2009 4:05:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE…
Büyük Şair Yunus ne demiş "Yaradılanı severim yaradandan ötürü" Yunusca bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE… ======================================
RAZIYIM TAKTİR EDİLEN KADERE RAZIYIM HÜZNE VE SEVİNCE RAZIYIM ALEMLERİN RAB'BİNİN VERDİKLERİNE RAZIYIM RAZI İYİYE VE KÖTÜYE HAYIR ONDAN ŞER ONDAN GEÇERİZ ÇETİN SINAVDAN YAZANA DEĞİL YAZDIRANA BAK DİYEN ŞEHRİ RAMAZAN ŞİİRİNDİLİ
Dağlara,tepelere,taşlara, Mevsimlere,ilkbahara,yaza, Sonbahara,kışa, sevgi dolu tomurcuklara, iyilik dolu kalplere,dostlara, AŞIĞIM YARADANIMIN YARATTIĞI HERŞEYE… ................................................. ama şair ne demiş bir şiirinde..yaradan niye yaratmış ki doayı niye yormuş ki kendini,böyle güzel yaratacakmış madem ki seni...:)tebrikler sabahımın güzel şiirine..