(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevenle güzeldir güne başlamak Sevginin diliyle sohbete dalmak Kalplerden kalplere bir köprü kurmak Seveni acıya düşürme Yarap.
Yürek sesiniz çağlamış çok güzel dillekler dualarınızın kabul görmesini diler ramazan ayının hayırlara vesile olmasını temenni ederim..yürekten kutlar esenlikler dilerim selamlar saygılar..
gülsümcüm amin diyen yüreğinizde tüm duaların kabulünü dilerim. Sevgilerin içinde kalan yüreğimden sizler için bir şeyler verebiliyorsam ne mutlu bana. Ben edebiyat defterine girerek çok güzel arkadaşlıklar buldum kendime. gönül dosları yürekten seviler buldum. sevgilerin içinden seçmeden sevdin hepinizi. sevgimle kal canım mutluluk çiçekleri sana armağanım olsun.
Çok Teşekkür ederim güzel şairem,İnceliğin için yüreğindeki gül kokuları zaten bizlere ulaşıyor.Aldım gönül güllerini kabul ettim,bende sizin sayfanıza geldiğimde çok mutlu oluyorum,
Kaleminizden dökülen güzellikler daim olsun bizler okuyup gönül sayfanızda buluşalım,,
BU GÜZEL DUANIZA BU GÜZEL GÜNLERDE AMİN DEMEMEK MÜMKÜN MÜ SEVGİ KİMİ KALPLERE BAHAR RÜZGARLARI ESTİRİRKEN KİMİ KALPLERDE DE YAKIP KAVURAN ÇÖL RÜZGARLARI OLUYOR ALLAH SEVGİLERİ KARŞILIKSIZ KOYMASIN SEVENLERİ KAVUŞTURSUN TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER
Duygular içinde insan kaybolur Yanlız odada gönül harman olur Depreşir yaralar akar sel olur Kİmseyi cansız dostsuz susuz sensiz koyma yarap......Çok güzel anlamlı şiirinizi ..Sizi..ve..size yazması için ilham vereni ALKIŞLARLA KUTLARKEN DUA için.... AMİN... DERİM...Çk.Tşk...
SAYFAMA GELEREK IŞIK OLMUŞSUN YAŞAR RENGARENK OLMUŞ YORUMUNA. SEVGİ YÜREĞİNDEN HİÇ EKSİLMESİN SEMENİN GÜZELLİĞİ KALBİNE DOLSUN........
ALMANYADASIN HER HALDE NERESİNDESİN. BİZDE ALMANYADAYIZ AMA EMEKLİ OLDU EŞİM ŞİMDİ 8 AY TÜRKİYEDE BODRUMDA YAŞIYORUZ. 4 AY KIŞIN ORADAYIZ. SEVGİLERİMLE KAL VE MUTLU OLARAK
amin... o sevgi ki karanliktan çikarir paslanmis kalpleri ışıtir gece karanliginda ay olur gûndûz emsalsiz gûnes Allah bulutlardan uzak tutsun gûndûzû ve gecesi aydinlik olsun hiç bir gôlge degmesin sevdalarina........
kaleminize yûreginize saglik...sevgilerimle kucak dolusu papatyalar birakiyorum sayfaniza kabul buyurun...
AYŞEGÜL İLK DEFA GELDİN SAYFAMA MUTLU OLDUM.SAYFAMA IŞIK VE RENK GETİRDİN YORUMUNLA BİRDE PAPATYALAR BIRAKMIŞSIN BANA. KİBARLIĞINA HAYRANIM. SİYAH GÜLÜN ÇÇOK GÜZEL AMA BİZ GENE DE ADIMIZA YAKIŞANI ALI BEYAZ GÜLLE DNATALM SAYFAMIZISENİN İSMİNİN SONUNDA BENİM İSMİMİN BAŞINDAKİ GÜLLERLE GÜLŞEN OLSUN GEZDİĞİMİZ YER. SEVGİLERİMLE
Sevgili arkadaşım, can dostum, şairem Gülay hanım: öyle yürekten, öyle içten duygulu dualar etmişsinki şiirinde, bize yalnızca amin demek kalmış, kutlar tebrik ederim.sevgilerimle.
Suat Tutak tarafından 8/21/2009 11:47:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
CANNN DOST CEMAL NE KADAR GÜZEL BİRYORUMLA BENİ ONURLANDIRMIŞSIN. AZ KALSIN OMUZLARIMA VURUP AFERİN GÜLAY DİYECEKTİM. NASIL MUTLU OLDUM ANLATAMAM. BU ARADA SAYFAMA GELEREK IŞIK RENK VEREREK BENİ ÖDÜLLENDİRDİN.
AYRICA MUBAREK RAMAZANI DA BANA KUTLAMA FIRSATI VERDİN DİYE TEŞEKKÜR EDERİM
Sevenle güzeldir güne başlamak Sevginin diliyle sohbete dalmak Kalplerden kalplere bir köprü kurmak Seveni acıya düşürme Yarap.
güzel dileklerinize gönülden amin diyorum can dost yüregine kalemine saglık çok çok güzeldi gönlünüzden sevgi yüzünüzden mütlüluk eksik olmasın sevgi ve selamlar .
Diyorum ki her karlı gecede o dostu uyandırıp bu şarkıyla yüreğine ayna tutmak var,onu bir parçanda taşımak var,"karanlığa gülümsemek" var, varlığını onunla anlamlı kılmak ve gözyaşındaki serinlik olmak var... Onun yüreğinde dua olabilmek ne kadar ümitvar bir şey değil mi sevgili şairem
BİRAZCIK MAVİ EMEĞİN KALBİNDEKİ DUADA BİRLEŞTİYSE DUAM NE MUTLU BANA HELE Kİ O GÜZEL YÜREĞİ GÜLÜMSETEBİLİRSEM ŞİİRDE Kİ DUALARDA SEVDİĞİNİN VARLIĞI ANLAM KAZANABİLİYORSA BİRAZ SERİNLİYORSA BU GÜZEL CANNN DOSTUMUN YÜREĞİ. NE MUTLU BANA SEVGİLER İÇİNDE KAL MAVİ EMEK.
Sitemizin değerli şairelerinden Gülay hanımın harika dizeleri bize güzel bir şiir ziyafeti çektiniz dualarla birlikte nakış nakış işlenmiş sevgi dizeleri hanımefendiyi kutlarım.Ve o değerli kalemin hiç susmasın hep yazsın hanımefendi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
CANIM ABLAM YASEMİN GELDİ GÜZEL YÜREĞİN ÇAĞLAMIŞ BAŞKA NE DİYEBİLİR Kİ BU GÜZEL YÜREKTEN BU GÜZEL DUALARA AMİN DİYELIM ABLACIĞIM BU MÜBAREK GECEDE DEFALARCA DİYELİM .............. KUTLARIM O GÜZEL DİZELERİNİ GÜL TUTAN ELLERDE GÜL KOKUSU KALIRMIŞ ABLACIĞIM SAYFANDA GÜLER YÜZÜNLE ,CİCİ MISRALARINLA GÜLLERİ TUTTUM ELLERIMLE.............. RAMAZANINDA HAYIRLI OLSUN YÜREĞİNDEN ÖPUYORUM SENI YASEMIN KOKULU YÜREĞİNİN SAHIBINE EMANETSIN SEVGİLER.......................
Aminnnnnnnnnn ablacım aminnnnnnn... ama geç bir amin yada bizden sonrakilere bizim çektiklerimizi çekmemeleri adına bir dua,ben yandım siz yanmayın der gibi... ben onsuz kaldım siz kalmayın der gibi... ne deyim çok güzel anlatmışsınız masum bi duada yarım kalmışlığınızı...kutlu-yorummmm
Sevenle güzeldir güne başlamak Sevginin diliyle sohbete dalmak Kalplerden kalplere bir köprü kurmak Seveni acıya düşürme Yarap.
GÜZEL DOST HER SEYDEN ÖNCE SIIRINDEKI DUALARINA AMIN DIYORUM..... ........SEVENI ACIYA DÜSÜRME YARAP....SIIR GÜZELDI CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM... SAYGILAR SELAMLAR.....
Cann dost sizlerin varlığı ile onur duyuyorum. iyiki varsınız iyiki varım edebiyet defterinde. Güzel dostluklar buldum burada sevgi buldum sevgi verdim
SAYFAMA IŞIK VE RENK OLDUNUZ
RAMAZANIN IŞIKLARI EVİNİZE DOLSUN RAMAZANINIZ MUBAREK OLSUN SEVGİLERİMLE
canım canım bu ne güzel dilekler bu güzel dizeler gönül sesin çağlamış sanki değerli kalemini candan kutlarım sevgilerimle güllerimi bıraktım sayfanıza
Şair arkadaşım, şiirine ancak AMİN denir.Sevenler buluşsa,seven sevdiğini alsa bu şiirler yazılırmıydı? Şiirlere bakıyorum,çoğunda özlem,ayrılık,hasret ve ihanet var. Saygılar...
EVET BİZDE AMİN DİYELİMDE ÜZERİMİZE DE ALINTI YAPARAK MUTLU OLALIM DEĞİL Mİ YA SEVGİ BİR CENNET SEVİLMEK VE SEVMEKTE BU CENNETE GİRMEKTİR HİÇ BİR KÖTÜ YÜREKLİ İNSAN CENNETE GİREMİYECEKSE BİZDE SEVEREK GİRELİM DEĞİL Mİ YA
Bu sevenlerin hep birlikte bir ağızdan AMİN diyeceği bir dua.Allah dualarını hepimizin adına kabul etsin arkandayız sevgili şairem sonuna kadar.Güzel ifade edilmiş dizeler.Kutlarım.Sevgilerimle
CANNN DOST Bütün bu AMİN diyenlerin içinde sizde varsanız ne mutlu bana. Sevgi bulaşıcı hastalık gibidir sevenlerin yanında kalınca hemen bulaşır. Sevgi dolu dost gnlünüze sevgiler ektimse ne mutlu bana.
AYRICA RAMAZANINIZ MUBAREK OLSUN DİYORUM. SEVGİLERİMLE.