(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek isyanı kendinedir; Ne onu korkutan hayallere Ne dillerden dökülen sözlerine Ne gecenin karanlığına eş bedene Ne yitirilen sevdalara Ne de içinde bitmek bilmeyen sevda ateşine Yürek isyanı sadece kendisinedir…
kaleminiz susmasun isyanda olsa şair yazınca güzel oluyor...tebrikler...
Kimi zaman bir devinimdir yaşam, insanın içinde ve de öylece ... Bazen yüreğe söz geçirilmez, savrulur durur hoyratça. Zordur, insanın yüreğiyle el ele tutuşup, umuda yürümesi... Yüreğinizi avuçlamanız dileğiyle...
Yürek isyanı kendinedir; Ne onu korkutan hayallere Ne dillerden dökülen sözlerine Ne gecenin karanlığına eş bedene Ne yitirilen sevdalara Ne de içinde bitmek bilmeyen sevda ateşine Yürek isyanı sadece kendisinedir…
Ne onu korkutan hayallere
Ne dillerden dökülen sözlerine
Ne gecenin karanlığına eş bedene
Ne yitirilen sevdalara
Ne de içinde bitmek bilmeyen sevda ateşine
Yürek isyanı sadece kendisinedir…
kaleminiz susmasun isyanda olsa şair yazınca güzel oluyor...tebrikler...