(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üç kuruş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç kuruş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk dize güzeldi sonra ikinci de güzelliğe eklendi ama üçüncü dizede "ıskalamış kalem"...Şiire yapmayın etmeyin öyle garip garip kelimeler hoş durmuyorlar. İnanın ki anlam olarak genel söylemine bakıldığında "kısa ve öz" hatta çok da güzel denilebilirdi ki kuvvetli anlam içeriyor. Ama kelime durumlarında seçiciliğimiz böylesine gelişi güzel yani "at voltayı tarlaya ne gelirse koy kenara" gibi bakılınca ne düzen oluyor ne anlam çirkinleşiyoruz resmen. Bu arada şurda voltayı tarlaya at dedim ki ne kadar karışık değil mi? Her şey yerli yerindeyken güzel keyfe göre çekilen yerlerde öyle olmuyor...
Sevgiyle kalın...
**Havin_** tarafından 8/18/2009 6:42:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler sevgili havin açıkçası haklısın sadece şiirlere zaman ayıramıyorum pek gelişi güzel bir yolda gittiğimin farkındayım uyarılarını dikkate alacağım ve düzeltmeye çalışacağım
Sevgiyle kalın...
**Havin_** tarafından 8/18/2009 6:42:57 PM zamanında düzenlenmiştir.