rüzgarlarına tutundum Akdeniz elvedamı boş sokaklara bırakıp gideceğim buralardan Lara yanarken gözlerimden bütün sevda şiirlerini azat edeceğim ezberimden
sen müren balıklarının peşinden git ey sevgili ben dağ kuşlarının peşinden öksüz martılar gibi güneşin uyuduğu dağlara kanat kanat göçen kuşlarla gideceğim
-kirpiklerim deniz tuzu-
bir tek siz anlarsınız beni saçlarımda üşüyen güz yağmurları dağ başlarında açan eylül çiçekleri ve çam sakızına ladin kokusu karıştıran sevda kuşları bir tek siz anlarsınız…
akmak için ırmaklara gam biriktirir ya bulutlar dumanlanır ya dağ başları işte öyleyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kirpiklerim deniz tuzu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kirpiklerim deniz tuzu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir de ağlayan bülbüller ve de göçmen kuşlar anlar hüzünlü yüreği...ve de gerçek sevda ile yunanlar...ne kadar etkili bir şiirdi...damara işleten hüznü...tebrikler...
bir tek siz anlarsınız beni saçlarımda üşüyen güz yağmurları dağ başlarında açan eylül çiçekleri ve çam sakızına ladin kokusu karıştıran sevda kuşları bir tek siz anlarsınız…
bir tek siz anlarsınız beni saçlarımda üşüyen güz yağmurları dağ başlarında açan eylül çiçekleri ve çam sakızına ladin kokusu karıştıran sevda kuşları bir tek siz anlarsınız…
dalgalara dokundukça bulandı deniz acılardan
yeşil yapraklar düştü dallarıından
yağmurlara durdu yüreğim ardından-
Ne kaldı ki elimizde, Dağımız taşımız,
toprağımız tarlamız ve kuşlarımızda yok
Eskisi gibi sökün edip göçüp giden.
Çok güzeldi...Beğenerek okudum geçte olsa!
Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.