(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değerli dostum yorumunuz için teşekkür ederim.Ancak bizim sözümüz tabiki vatanını milletini seven kürt dostlarımıza değil olamazda..ancak sırtını abd ve ab ye dayayıp imralıda patişah gibi yatan açılmıdanda anladığı kendisinin serbest bırakılması olan 30 bin kişinin katili vede onun yandaşlarınadır.Saygılarımla..
Sevgili üsdadaım yorumunuz için teşekkür ederim.Sözümüz ve kinimiz bu ülkede 35 bin insanı katledip,arkasına ab ve abd yide alan çözüm diyede kendisini adres gösteren kanlı katile vede onun işbirlikçilerine..yoksa bizim ne doğu ve güneydoğudaki KÜRT kardeşlerimizedir sözümüz..Kürt kim laz kim çerkez kim ben kimim..kök aynı kök sadece dallar farklı..Sayılarımla..
Duyarli kaleminizi alkisliyorum degerli dost. Bu hükümetten bir an önce kurtulmaliyiz, aksi takdirde kürdistan devletide kurulur, büyük ermenistanda, pontus devletide.. Halkimiz koyun olduktan sonra daha cok güdülürüz.
Bak trabzonda sümela ya senin açılmıcılar doldu Açtın açtında bak içinden kimler çıktı Rusun vekili ile atinanın valisi Havasını aldı bizim hasso ile doğunun ahalisi Açılım haa açılım ne açılımı ulan.. Hadi yüce milletim artık silaha davran
harika dizeleriniz kutlarım sizi saygılarım sonsuz