Düşerken tutunduğum son dalımı kaybettim Ekşidim,acılaştım can balımı kaybettim Şimdi pişmanlığımla aşkın Ah Kuyusu’yum Ben bende beni sende kutsalımı kaybettim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH KUYUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH KUYUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi pişmanlığımla aşkın Ah Kuyusu’yum Ben bende beni sende kutsalımı kaybettim… ..................................................... pişmanlık tevbedir insanı insanın kendinden alıp ilahi Aşka götürür..
kendinden vazgeçen o insan mahrem bildiği kutsalınıda bırakır... beşere ait hiç bir şey kalmaz kendinde.. Allahtan gayrı...
daha önce de ben+sen=biz şiirinizi okumuştum. uslubunuz çok değişik. her iki şiirinizi de bir okuyuşta anladığımı söyleyemem. her defasında mutlaka başka bir ayrıntı yakalıyorum. tarzınızı beğendiğimi söyleyebilirim. kutluyorum. saygılar...
Defalarca okudum ama tasavvufi olduğu kesin....Lakin aşırı mecazen cümle kullandığınızdan ilminize yetişecek kimse yoktur bu sitede diye düşünüyorum....Yapılan yorumları da merakla bekliyor inşallah basitçe yorumlarla karşılaşmamınızı temenni ediyorum....
yorumunuz için teşekkür ediyorum. "ilminize yetişecek kimse yoktur bu sitede..."cümlenizi kendini bilen bir insan olarak abartılı bulduğumu belirtmek isterim ...
basit bir yorum mu bilmiyorum ama
elimden bu kadarı geliyor.