Bir yanım eksik gelmiştim bu dünyaya Bir sıfır yenik başlamıştım, Üzüntü,keder benimdi… Ne sevinç kalmıştı ne de en azından sevinç verecek ümitler…
Ama öyle bi an geldin ki hayatıma Çileyi taşımaktan yorulan dallarım canladın, Kara bulutların kapladığı gözlerim aydınlandı Çocuklar gibi sevinçliydim, Bayramlık ayakkabılar giyecektim adeta, Doya doya yaşayamadığım çocukluğumun özlemini şimdi gördüm ve yaşadım.
Gözlerine bakmam yeterliydi Ellerimi tutman, hep yanımda olman , Varlığın bile yeterliydi Ümitlerim, hayallerim yeşerdi, Sendin ve gözlerindi…
Yanlızlık o kadar ağırdı ve çekilmezdi ki, Bütün istediklerim gündüz yanımda ama gece olunca tek tek gidiyorlardı, Geceler kimleri götürmedi ki… Biliyordum hayat böyleydi bir vardı bir yoktu; Ama artık gecelerim yok benim. Gitmeyeceksin, hep yanımdasın Gecenin ürkütücü renginden sıkıldım, bıktım Kal yanımda sakın gitme, Bırakma ateşten sıcak ellerini Güzel gözlerin hep bende kalsın hep bana baksın Tek sen ol, Herşeyde sen…
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşgeldin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşgeldin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yanım eksik gelmiştim bu dünyaya Bir sıfır yenik başlamıştım, Üzüntü,keder benimdi… Ne sevinç kalmıştı ne de en azından sevinç verecek ümitler ...................... ilk yarı..hayat:1sen:0 ...................... Kal yanımda sakın gitme, Bırakma ateşten sıcak ellerini Güzel gözlerin hep bende kalsın hep bana baksın Tek sen ol, Herşeyde sen… .......................... ve skor:hayat:1sen :2 aşk hayattır.....tebrikler güzel şiirne maviş kız...
Tebrik ederim Nursy.. ;=) Ne yalan söyleyeyim beklediğimden daha güzel bir şiir okudum. Beni yanılttın ve bunu gerçekten güzel yaptın. Devamını bekliyorum senden. Yüreğine, kalemine sağlık.
şiirdi imge yüklü naifti ipeksi örülmüş anlamlıydı en önemlisi hikayesine kimsenin sözü olamaz eee başka nedir ki şiir tam puanımla papatyalarla erguvanlarım yakışır o zaman döküp kaçar bu adam olarmı güzel kuru kız
Biliyordum hayat böyleydi bir vardı bir yoktu; Ama artık gecelerim yok benim. Gitmeyeceksin, hep yanımdasın Gecenin ürkütücü renginden sıkıldım, bıktım Kal yanımda sakın gitme, Bırakma ateşten sıcak ellerini Güzel gözlerin hep bende kalsın hep bana baksın Tek sen ol, Herşeyde sen…
aramıza hoşgeldiniz .çokta güzel bir başlkangıç yüreğinize sağlık...
Bir sıfır yenik başlamıştım,
Üzüntü,keder benimdi…
Ne sevinç kalmıştı ne de en azından sevinç verecek ümitler…
evet doğru dolu bir yanda yağmur bir yanda eser rüzgar savurur bir yana yürektense eğer duyguların sel gibi dost