(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKOLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKOLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba...değerli dostum, güzel şiirini yürekten kutlarım...Beşiktaş için de artık üzülme...artık vuslat başka bir baharaymış demek ki...sevgi, selam ve saygımla...
artık ; sen de yoksun aşk! aşk olsun sana !.. ************************ Erciyes yaylasının Arslan şairi...Şiirin özellikle bu bölümünü imla ve noktalama eksikliklerini de kendim katarak okudum ve büyükm keyif aldım.İşte şiir böyle olmalı az da olsa senin olmalı.Tebrikler.
İnsanlık tarihi...Terkedilmişliğin acısı bizi eskiten tarih gibi...Acılarla eskittiğimiz tarih gibi...Umudun bittiği yerde kalırız. Sami bey çok şey anlatıyor satırlarınız.kutlarım,sevgilerimle.
Hiç birisine kıyamadım dostum hepsi çok güzel dizeler hele final muhteşem bu kadar güzel sitemde bulunulabilir yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Aşk daima olsun..olsun ki yüreklerde bizde güzel şiirlerinizin tadına varalım...kutluyorum...yüreğinizin aşk ve umut tomurcukları solmasın...çok teşekkürler...sevgiyle...
çok güzel. çıtır tadında. aşkolsun. sabah sabah, meşk olsun. gönlün inşirah bulsun. birçok dostuna gülümse selam,selamet olsun. ankaraya hidayet nurları yağsın.