(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharı beklemekti yeşilinde ormanın Bir papatya koparıp vermekti eline Uzanmaktı gelincik dolu çimlerin üzerine Gökyüzü maviliğinde yaşamaktı baharı ---------------------Sevmek tarifi nasıl olursa olsun yine de hep eksik kaldı deriz anlatamadım yine, yine yetmedi kelimeler diye hayıflanırız. Çünkü hissettiklerimiz tarife sığmaz.
Bir rüya gibi görmekti hergece senİ Ay ışıgında gül yüzüne bakmaktı belkide Saçının bir telinden tutuna bilmekti hayata Sana sarılıp ağlaya bilmekti seni sevmek
değerli dost çok güzeldi gerçekten kutlar saygılar sunarım
Bir rüya gibi görmekti hergece senİ Ay ışıgında gül yüzüne bakmaktı belkide Saçının bir telinden tutuna bilmekti hayata Sana sarılıp ağlaya bilmekti seni sevmek
------------------------------------------------ Seni sevmek; Yaşamayı sevmektir. Seni sevmek; Bir mucizeyi anlamaktır. Seni sevmek; Yalnızlığı sevmektir. Belki de sana hasret kalmaktır.. Seni sevmek; Güneşi ve seni bana hatırlatan yıldızları sevmektir.. Biliyorum sana olan sevgimi ifade etmeyecek bu kelimeler..
kalemınıze saglık çok hoş ve guze dızlerdı ..kalemınızın daim olmasını dılıyorum ..yuregınızdens evgi ve mutluluk eksık olmasın esen kalıızzzzz
sevgili arkadaşım işte şiir bu dedirtti dizelerin,sevgi dolu dileklerin ve beklentilerinin üzerine güneş doğması dileğiyle. harika dizeler ve tertemiz bir sevgi,seven yüreğin dert görmesin. sevgi ve saygılar sunarım.
Bir papatya koparıp vermekti eline
Uzanmaktı gelincik dolu çimlerin üzerine
Gökyüzü maviliğinde yaşamaktı baharı ---------------------Sevmek tarifi nasıl olursa olsun yine de hep eksik kaldı deriz anlatamadım yine, yine yetmedi kelimeler diye hayıflanırız.
Çünkü hissettiklerimiz tarife sığmaz.
Tebrikler yürekten, var olun.