(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOKAK KIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOKAK KIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi sende klasik hatalar devam ediyor lakin anlamadığım bu kadar yorum içerisinde kimsenin bunu fark etmemiş olması...bu da gösteriyor ki arkadaşlar yorum yazma işini başka şeylerle iyiden karıştırmaya başlamışlar... yazım kurallarına dikkat etmelisin arkadaşım bariz yazım hataları var...
O olarak gösterildim hep her insan ömründe sıkıntılar ceker ama bunların bir kısmı cektiklerindn ders alır uysalısırlar bir kızmı ise intikam peşine düşüp hırcınlasırlar sokak cocukları ise kuytu kösede saklanan zambaklardir...onları görmek gerk el uzatmak degerli olduklarını anlatmak gerek o zambaklara güzel paylaşımdı kuzen canı göülden kutlarım hem şiiler kal diyorum..ve güzel paylasımlarının devamını isitoyrum olucak inan hangi işe havesl giripte kaybettik sende bu heves oldukcaa...kolay...
cok teskeür edrim canım benim insll sayende olur sen olmasydın ben burayı bilmezdim bile cok tesekür ederim bitanem insl yapmaya calısrım istegini yerıne getirim kuzen kib
cok tsk ederim dede gercegi yorumunu hiç beyenmedim ama saygıdan işte yaslılara şevakatli olmak gerekir kib dede yorumun içinde tskk saygılar.....dedeeeeee
sevğiler yüreginde gül olup açsın .Sevgilerle mutlu kal