Bunca haksızlıklarla küsmüş bahtına Samsun Kirlenmiş bakışlara isyanı çok bu kentin Sis çökmüş üzerine hem sakin hem de suskun Herkes terk edip gider hayranı yok bu kentin
Kucak açmış yıllardır yolundan geçenlere Mekân olmuş evini terk edip göçenlere Doyurmuş toprağını ekip de biçenlere Kendini yurt bilene ziyanı yok bu kentin
Kör siyaset içinde nasıl geçilir derbent Samsun’a yol vermiyor girdiği her labirent Yıllara yenik düşmüş tükenmekte koca kent Demek ki sahibi yok, ayanı yok bu kentin
Ekonomi tükenmiş işsizlik hat safhada Solmuş bütün vaatler kaldıkça bir sayfada Lütfuyle samsunluya hayat veriyor Huda Bedene can verecek şiryanı yok bu kentin
Kültüre ve sanata verilmiyorsa değer Yozlaşma bir kent için ölüm demekmiş meğer Vaat edilen sözler yapılmıyorsa eğer Ses duymayan ayana beyanı yok bu kentin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........KÜSKÜN SAMSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........KÜSKÜN SAMSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her dizesi acıtıyor... Samsun ve bir çok kentimiz ağlıyor böyle... Söz bulamadım emin olun, çaresizlik bu demek ki, susmak ve beklemek... Yüreğinize sağlık tebriklerim kalben. Var olun.
Kültüre ve sanata verilmiyorsa değer Yozlaşma bir kent için ölüm demekmiş meğer Vaat edilen sözler yapılmıyorsa eğer Ses duymayan ayana beyanı yok bu kentin
27.07.2009/Samsun
İbrahim COŞAR inşallah sanata ve kültüre ve de mûsikiye daha çok değer verilir güzel Samsun'da, verileceğine olan inancımla da güzel ve etkili şiirinizi yürekten kutlarım,teşekkürler, sevgi ve saygımla,selamlar...
bir gün Samsun'dan dönerken garda oturuyordum. İki kişinin sohbetine şahit oldum. birisi dedi ki; adam o kadar dalaverici, yalancı, baş belasıydı ki, milletvekilliğine adaylığını koyunca fırsat bu fırsat dedik, şehir kurtulsun diye onu destekleyip gönderdik. Şimdi rahatız.
O baş belelarını meclise göndermekle Samsun'a ne kadar kötülük ettiğimizi bir bilse o konuşanlar sevgili Afet hanım. O nedenle bu şehir 37 ciliğe geriledi. selamlar.
İbrahim Bey, Sizi üzen nedir bilinmez ama, mutlaka sevenleri vardir Samsun'un. Gidenler olacaktır elbette, ama kalanlar yeter de artar bence. Kurtuluşun ilk adımının atıldığı simge şehir Samsun'un hiç hayranı bulunmaması düşünülemez, ancak o simgenin kavrayıp kuşattığı ulvî ve kutsî değerlere ihanet içinde olanlar da yok değil günümüzde. Bu şiiriniz sanki bu yöne dikkat çekmek için yazılmış gibi geldi bana. Bu bakımdan, mecazî manadaki siteminizi hayranlıkla ve takdirle tebrik ederim. Selâmlar, sevgiler...
<samsun bir zamanlar göçalan bir şehirdi, ne yazıık ki buraya göçedenler samsun'u yönetdiler yıllarca. ne kadar iyi yönettikleri ortada ki 7 likden 37 ciliğe düştü. Elbette Samsun'u sevenler pek çok. En azından samsun'da yaşayanlar seviyor bu şehri: Sitemim tüm yatırımları Karadedniz'in başka şehrine kaydırılmasına gözyuman ve sebep olan yöneticilere. Selam ve saygıyla Üstad.
Ekonomi tükenmiş işsizlik hat safhada Solmuş bütün vaatler kaldıkça bir sayfada Lütfuyle samsunluya hayat veriyor Huda Bedene can verecek şiryanı yok bu kentin
Kültüre ve sanata verilmiyorsa değer Yozlaşma bir kent için ölüm demekmiş meğer Vaat edilen sözler yapılmıyorsa eğer Ses duymayan ayana beyanı yok bu kentin
Samsun Türkiyemizin gözbebeği bir şehrimiz. Unutmak mümkün mü güzel şehrimizi. Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Kültüre ve sanata verilmiyorsa değer Yozlaşma bir kent için ölüm demekmiş meğer Vaat edilen sözler yapılmıyorsa eğer Ses duymayan ayana beyanı yok bu kentin
ŞEHİRLERİMİZİN KADERİ AYNI SANIRIM. DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM. ŞİRİN SAMSUN'A SELAM VE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.
Bunca haksızlıklarla küsmüş bahtına Samsun Kirlenmiş bakışlara isyanı çok bu kentin Sis çökmüş üzerine hem sakin hem de suskun Herkes terk edip gider hayranı yok bu kentin ************************************* Yapmayıııın!Söylemeyin öyle lütfen efendim... Gidene uğurlar olsun. Samsun'umuz bize kalsın... Dünyada eşi benzeri yok kentimizin... O bir ATA kenti. Her yerde iş var da, bi tek Samsun'umuzda mı yok... A benim değerli şairim, belli ki bir şeyler sizi üzmüş. Tek taşına kurban olurum Samsun'umun...
Şiiriniz mi? yine mükemmel ki, beni bu denli etkiledi ve çenemi açtı. Ben sonsuz takdirlerim ve teşekkürlerimle saygımı bırakıyorum efendim...
Şu samsun'u yönettiğini söyleyenlerle, seçildiğini söyleyenler sizin kadar değer verseler bu şehre. Bizim gençliğimizde ülkenin 7. büyük kenti, Karadeniz'in birincisiydi. Ya şimdi ülkenin 37 ci kenti olmuş. Feryadım ondan. Selam ve saygılarımla
Samsun ve bir çok kentimiz ağlıyor böyle...
Söz bulamadım emin olun, çaresizlik bu demek ki, susmak ve beklemek...
Yüreğinize sağlık tebriklerim kalben.
Var olun.