(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GENÇLİK İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GENÇLİK İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harikulade bir eseri daha okumanın kıvancındayım.. tebrikler koca yürekli adam.. hepimize görevler düşünüyor bu temmenniler için ......saygılarımla sayın OZAN... Rahman ı Rahime emanet olunuz...Sağlıcakla kalınız..
Harama el sürmeyen, Kulu hakir görmeyen, Şer’e pirim vermeyen, Bir gençlik istiyorum. Ümit varız..Bu gençlik mutlaka var...Dikenin büyüdüğü yerde güller neden olmasın...Kutlar selam ve saygılarımı sunarım...
Kocaşair kardeşim ogençliyi duydum ben yıllar önce çekip gitmişler burdan geridönerlermidiye bekliyoruz bizde, gelirseler haberimiz ola bir ümit diyoruz saygı ve selam larımla, birtane kalmıştı onuda keşdağlarındayediler.
İstemekle olmuyor Gül yüzler boşa solmuyor Gençlik düşman kim bilmiyor Toprağından uzak tutuluyor Topraksız iş akıl bozuyor Sermayenin çarkı Yalanla dolanla dönüyor. Gençliğin bu düzensizliği Görmesi gerkiyor.
Mükemmel bir Şiiirdi size sormadan ses olmaya çalıştIm izniniz olursa www.siirklip.net radioda dinletime sunulacaktır aşagıdaki linkten alabilirsiniz dost kaleminize yüreginize saglık inşallah bizden sonraki nesil asımın nesli olmasi dileklerimle
YAZAN VE UYARAN YÜREĞİNİZİ KUTLARIM
SAYGILAR SELAMLAR SUNARIM...