Dal dal çiçekçiçek açsın yüreğim Bir beyaz yelkenli geçsin göz bebeğimden Avuçlarında geceden saklı kokum Ellerin Sözlerin geçsin istiyorum Canımın sen olan çekirdeğinden
Ah be… koca yürek Bilirim hayra alamet değil bu haller ........................................Gönül deli ..............................................Gönül haylaz Yürüyüp gidiyor ..........................yağarak .................................eserek
Mavi düşlere tav olmuş Hem de bal gibi isteyerek Sensiz bir güne daha uyandı işte Günaydın… diyor aşkına …………………………..........Gülümseyerek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GÜNAYDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GÜNAYDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günaydın, arzumun örtük yarısına, saldığın iç çekişine, aç bakışına saçlarını salışına……...İÇimden geldi ve yazdım..... Sevdalı yüreğin umarsıza bir selam atması akmış şiirin dilinden. Güzel bir şiir okudum yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla....
Ah be… koca yürek Bilirim hayra alamet değil bu haller ........................................Gönül deli ..............................................Gönül haylaz Yürüyüp gidiyor ..........................yağarak .................................eserek ..........................................BEN HIC SANA SENIN KOLLARINDAYKEN UYANARAK GUNAYDIN DIYEMEDIM...HEP BIR HASRETE ARALANDI SENI GOZLERIM... OYSAKI OLSAYDIN YANIMDA... BIRAZ URKEK AMA EN COKTA SEVGI YANIMLA... USULCA EGILEREK SENI... SENI OPMEK VE GUNAYDIN DEMEK ISTERDIM... GELDIM VE GIDIYORUM EN GUZEL TEBRIKLERI BIRAKTIM KAPINA HOSCAKAL DOST...
gidenin ardından aleviyle yanmadan önceki bir tutam gelecek umudu devşirilen rüyalardan... sonuç yanmayan farkına varamaz ki tadına varabilsin yârin...
canım benim...... gönül coşup,yazıyor işte.......... ama şimdi sen varsın,yanımdasın............... dünyalar benim zaten.......... her günüm günaydın,seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm
Mavi düşlere tav olmuş Hem de bal gibi isteyerek Sensiz bir güne daha uyandı işte Günaydın… diyor aşkına …………………………..........Gülümseyerek HÜZÜNLÜ VE HARİKA DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Ah be… koca yürek Bilirim hayra alamet değil bu haller ........................................Gönül deli ..............................................Gönül haylaz Yürüyüp gidiyor ..........................yağarak .................................eserek
Mavi düşlere tav olmuş Hem de bal gibi isteyerek Sensiz bir güne daha uyandı işte Günaydın… diyor aşkına …………………………..........Gülümseyerek
Gözlerin hep mutluluğa uyansın can yalnızlığa değil bu güzel yürek bunları hiç haketmiyor çünkü.... Yine harika muhteşem dizelerdi toprağım yüreğiniz hiç incinmesin hep gülsün sevgilerimle...
Serap Sönmez tarafından 8/9/2009 12:26:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevdigi halde inadına ısrar edenlere günaydın Sevdigini bile , bile naza çekenlere günaydın Umudu kırık bekleyen ve sevgi sözcügü arayanlara günaydın Seviyorum, seviliyorum diyenlere günaydın Seviyorum , demeyi alışkanlık yapar sürekli kullanmayalım diyenlerede günaydın Seviyorum, sevgiyi verenin sevgisinden sevgilerimle günaydın Günaydın yeniden dogan güne , sevgiyle açan güle günaydın Ve günaydın umudu ve hasreti içinde barındıran her bir yüreğe günaydın. guzel dizelerdi saygilar........