Kalbimin gözyaşları ırmak oldu akıyor. Izdırapla kuruyan dilim damağım şişmiş. Kim diyor ki sevdanın ışıkları yanıyor Acılarla bedenim, kalbim, tükenmiş bitmiş.
Gözlerim ya gözlerim küstün mü aynalara İçindeki ışığı nerelerde bıraktın Pırıltılar içinde bakardın yaşamaya Hayatın akışına ayak uyduramadın.
Kalbim sevgiden yana hiç sınır tanımazdı. Şimdi söndü mü artık sokaktaki lambalar Karanlığa gözlerim hiçte alışamadı Bu kararan dünyaya ayak uyduramadım.
Sevgiyi nerelerde bıraktım bilmiyorum Sazendeler bahçemde söylerken aşk türküsü Kalbim buz tutmuş gibi sıcakta üşüyorum Öğlesine acı ki bu sevgisizlik yükü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİM TÜKENMİŞ BİTMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİM TÜKENMİŞ BİTMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbimin gözyaşları ırmak oldu akıyor. Izdırapla kuruyan dilim damağım şişmiş. Kim diyor ki sevdanın ışıkları yanıyor Acılarla bedenim, kalbim, tükenmiş bitmiş.
Gözlerim ya gözlerim küstün mü aynalara İçindeki ışığı nerelerde bıraktın Pırıltılar içinde bakardın yaşamaya Hayatın akışına ayak uyduramadın.
Kalbim sevgiden yana hiç sınır tanımazdı. Şimdi söndü mü artık sokaktaki lambalar Karanlığa gözlerim hiçte alışamadı Bu kararan dünyaya ayak uyduramadım.
Sevgiyi nerelerde bıraktım bilmiyorum Sazendeler bahçemde söylerken aşk türküsü Kalbim buz tutmuş gibi sıcakta üşüyorum Öğlesine acı ki bu sevgisizlik yükü.
şiir çok hoş yüreğin dert görmesin kalemin daim olsun kutluyorum saygılarımla
hayır ben inanmıyorum, "KALBİNİN TÜKENMİŞ, BİTMİŞ " olduğuna. tükenen, biten kalbde sevgi nasıl barınır, sevda nasıl yüceleşir. Onun için kalp hiç bir zaman tükenmez, bitmez. Onun bitmesi ölmesi demektir. mezara girmesi demektir. Onandan inanmıyorum.İnanmak istemiyorum. Çokgüzel şiir paylaştım.Kutlarım canım dostum. Çok duygulandım.başarılar.. Sevgilerimle kal.
Sevgiyi nerelerde bıraktım bilmiyorum Sazendeler bahçemde söylerken aşk türküsü Kalbim buz tutmuş gibi sıcakta üşüyorum Öğlesine acı ki bu sevgisizlik yükü.
Sevgili Gülay anlamlı vede güzel şiirlerinizi severek okumaya devam ediyorum
malesef sevg,isizlik çok acıdır ama siz sevin sizide mutlaka dostlar sever ben öyle yaptım
Şimdi ben herkese aşığım seviyorum herkesde bana aşık seviyor bende mutlu oluyorum
sadece dostca arkadaşca kardeşce ama seviyorum o kadar
sevgili muzaffer bende sevmesini seviyorum. yani sizleri hekesi her şeyi seviyorum da beni seviyorlar m diyorum (AMA BEN SEVİLMEYECEK İNSANMIYIM ) değimi ya tüm sevgilerim sizllerle olsun.
Sevgiyi nerelerde bıraktım bilmiyorum Sazendeler bahçemde söylerken aşk türküsü Kalbim buz tutmuş gibi sıcakta üşüyorum Öğlesine acı ki bu sevgisizlik yükü. ______
Sen ne güzelsin yüreğinden ışıltılar bizlere ulaştırıyorsun.. Senin yüreğin buz tutarmı,bizim buzlar eriyor senin sevgi ışıltılarından sevginden, tükenmesin güzellikler gül yüreğinde,
canım benim ne güzel yorum yapmışın. ben bir parçacık sevgimle içinize sevgiler katabiliyorsam bu dünyada sevgisizik yok artık bana. sizlerin yüreğinizde ııltılar olmasa ben bir hiç olurum sevgilerimle.
HADİ DİRİLT BIZE BIRAKILAN NE VARSA UZAKTA DEĞİL Kİ CANIM ABLAM O SICACIK YÜREĞİNDE UMUT BAHAR BAHAR GÜÇLÜDÜR ,ESSEDE RÜZGARLAR YAĞSADA SAĞNAKLAR DİBE VURUŞUN BİLE ÇIKIŞI HER KARANLIGIN BIR AYDINLANIŞI VARDIR O ZAMAN ÇOK UZAKLARDAN SANA UZANAN BİR SICACIK YASEMIN ELİ VAR KORKMA EN VEFALISINDANDIR EN CICISINDEN KIRMAZ KIYAMAZ ORDA TAAA ÖTELERDE BİR ABLAMIZ VAR ANAMIZ MI VAR BABAMIZMI BİR GARIP SEVDA MILITANIYIZ İŞTE SENDE YAZMASSAN SENDE SUSARSAN NASIL GÜLERİZ KADERE INAT HADI O ZAMAN GÜLÜMSE NE OLUR DELI YÜREĞİM HİSSETSİN HADİ AMA BAK GÜLÜNCE FİLİZLENİR YENIDEN UMUTLAR YEŞERİR RENGIMIZI KARA DÖNDÜREN HAYATIN TOMURCKLARI HAYIR CANIM ABLAM .......... NEDEN HEP SON SÖZU SÖYLER HAYAT BAK BİZİMDE SÖYLEYECEKLERIMIZ VAR KADERE İNAT HADİ O ZAMAN SUSMASIN KALEMIN YAZ EM EN CICISINDEN YAZ YAZ Kİ YAZAMAYAN LAR UTANSIN......... YASEMIN SENI SEVIYOR...........................
Şimdi söndü mü artık sokaktaki lambalar Karanlığa gözlerim hiçte alışamadı ....................................... SOKAK LAMBALARIM AYDINLATMAZ ARTIM DUSLERIMI SEN GIDERKEN BEN BIRAKTIM BIR KOSEDE GULUSLARIMI VE SEN GITTIN VE BENIM GOZLERIM KARANLIGA HIC ALISAMADI SIMDI GELDIM VE GIDYORUM SANA TEBRIKLERIMLE SEVGILERIMI BIRAKTIM ALMAYI UNUTMA .. HOSCAKAL DOST.....
Ruhunda durur yaşar, tüm güzellikler. Engin denizlerde bir fırtına kopar Seni tanımak sevmek zor olsa gerek Mavi bir buluttasın güzelliğin çok berrak. İncitme seni seven yüreği ağlayarak.
Şu karşıkı dağda bir Maral gezer senmisin Dağı bilmem amma Maral çok güzel senmisin Ovayı bırakmış yaylada gezer Yaylayı bilmem de Maral çok güzel o senmisin kutalrım sevgili şairem şiirinizi
Zanedersem şairem yürek tükenemiş..sadece siztükenmiş olarak görmek sitemişiniz zanedersem buda incinmişiniz analamında yani kırgınsınızbu cümle aslında bir roman kitabı kadar derin ve geniş...Şöyle desek dünya dönüyor bir cümle ,,ama sonuçları nedir ..sizde böyle bir cümleyle özetlemiiniz aam ...çok şey ifade etmektedir..o yürek hiç bitmemesi dileklerimle..saygı ve selamalrımla....GELENDE
gömülmedikten sonra hiç bir şey ölü sayılmaz...atıyorsa o yürek ki Allah daha uzun berektil ömürle ihsan etsin, bitmemiştir henüz. belki bitiğini sanmışsındır.. olur.. insanlık hali.. hepimiz yaşarız bu duyguları.. tükendim dersiniz.. ama bitilen her şey bir başlangıcın habercisidir aslında.. kaç zemheri atlattı bu ömür, kaç baharlarla müjdelendi.. insan kadar güçlü bir varlık yoktur sayın şairim.. bittiği yerde içinde bilmediği bir enerji inkişaf eder ve seni tekrar ayağa dikiverir. o güce inan ve ayağa kalk.. daha çoook güzel günler bekliyor hepimizi.. ayağa kalkmak için kimseye ihtiyacın yok.. seni yürütecek enerji senin içinde hep var.. sağlıcakla kalınız...
beni onure ediyorsunuz..yine pespembe olmuşum.. aslına bakılırsa bu renk yakışıyorda bana.. sağ olun sevgil şairim. çook teşekkür ederim. bir de şiir ile ilgili yorumu yapmamışım.. şiir mi ? mükemmeldi... saygılarımı sunuyorum. birazdan hanenize gelir. kabul buyurunuz.. sağlıcakla kalınz.
esas hiç yazmayayım diyordum devamını anlayacağınzı biliyordum ama gene dayanamadım hakikatende okuyanlar içimdeki halti ruhiyeyi hemen çözdülersevgilermle
tükenen kalpte duygu ve sevgi olmaz sizin gönlünüzden dolu dolu sevgi şiirleri okuyoruz gönlünüzden sevgi eksilmesin kalemin daim olsun.saygılar ve selamlar
haklısın baharım bir an bir cümle yeter demiştim ne durmda kalbim anlar benim şair arkadaşlarım demiştim ama dayanamadım ama ben haklı çıktım kimse devamını yaz demedi
Yazamıyor artık kalemim Dizelere dönüşemiyor kalbimin yalnız heceleri Ayrı düşmüşler sanki Ya da sıkışıp kalmışlar gönül dağımda Birleşemiyorlar kelimelere
Seni unuttuğumdan değil Ya da özlemediğimden Sadece Tükendi kelimeler
yazmamaya kararlıydım gönül doslarım beni anlar demiştim haklı çıktımhepiniz benim haleti ruhiyemi anladınız mutlu oldu sevgili arkadaşlarımın kalbinde bir parça da olsa yer etmiştim bir cümlemin içine çok eyler sığdırmışsınız teşekkür ederim.
Izdırapla kuruyan dilim damağım şişmiş.
Kim diyor ki sevdanın ışıkları yanıyor
Acılarla bedenim, kalbim, tükenmiş bitmiş.
Gözlerim ya gözlerim küstün mü aynalara
İçindeki ışığı nerelerde bıraktın
Pırıltılar içinde bakardın yaşamaya
Hayatın akışına ayak uyduramadın.
Kalbim sevgiden yana hiç sınır tanımazdı.
Şimdi söndü mü artık sokaktaki lambalar
Karanlığa gözlerim hiçte alışamadı
Bu kararan dünyaya ayak uyduramadım.
Sevgiyi nerelerde bıraktım bilmiyorum
Sazendeler bahçemde söylerken aşk türküsü
Kalbim buz tutmuş gibi sıcakta üşüyorum
Öğlesine acı ki bu sevgisizlik yükü.
şiir çok hoş yüreğin dert görmesin kalemin daim olsun kutluyorum saygılarımla