(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEÇEMEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEÇEMEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili fergül şiirini şiirimle yorumlamak isterim. Yaşam
Yaşam bir çizgi; Bazen düz, bazen eğri... Var olmanın nedir bedeli? İşte onu iyi bilmeli. ------------ Beyaz düşler mi? Onlar da bazen gri, bazen siyah.
Dizelerinizi okurken bir Kırşehir türküsünün sözleri geldi aklıma. Yazmadan geçemiyaceğim. --BİR SEN Mİ AĞLADIN? BİR SEN Mİ YANDIN ? --BEN DE GÜLEMEDİM YALAN DÜNYADA ....................
kAÇ KİŞİ DÜŞLERİNİ YAŞAYABİLME MUTLULUĞUNA ERİŞMİŞTİR Kİ ? BU GÜNÜMÜZE ŞÜKÜR.......... ÇOK ANLAMLIYDI. KUTLARIM.
O yaşamlar da bile, tutunamadım düştüm, sessizce!.
CAN KALEM DOSTU SEVEREK OKUDUĞUM GÜZEL ŞİİR'LE AKLIMA GELEN BİR ŞEY VAR (laf aramızda kalsa da kalmasa da kitabın çıktığını duydum. Hayırlı okumalar dileğiyle nice baskılara erişmesi dileğimle Hayırlı uğurlu olsun. Lakin isterimde isterim. Demedi deme, şimdiden duyuruyorum) SEVGİYLE SEVENLE KAL HOŞÇA.
Sevgili Fergül okuduğum Fergül şiirlerine göre çok kısa ama sayfalar dolusu bir şiir dökülmüş kaleminden çok çabuk bitiverdi fakat biliyorum ki her yeni okuyuşta binlerce anlam yükleyebilecek olduğum için rahatım bu konuda.. Düşsen bile ellerini uzat sevgili dostum unutma uzanacak bir dost eli mutlaka vardır.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Yaşam
Yaşam bir çizgi;
Bazen düz, bazen eğri...
Var olmanın nedir bedeli?
İşte onu iyi bilmeli.
------------
Beyaz düşler mi?
Onlar da bazen gri, bazen siyah.
Ahmet Bektaş