(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen gittikten sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen gittikten sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musun senden sonra başladı, Senden sonra iç çekişlerim, Gözlerimden yüreğime akan, Görünmeyen yaşlarım, yanık türkülerim. Hep ağladım senden sonra, Konuşmadan kimselerle, Kendimle baş başa, Aradım senli günlerin hayalini, Sensizlikle başladı mutsuz, umutsuz günlerim.
bir imge bu kadarmı yakışır üç beş cümleye tarih reenkarnasyon felsefe bir ömrün analizi ne ararsan var güzeldi şiirdi papatyalarla erguvan çiçekleri döker kaçar bu adam kendine iyi davran olarmı güzel can..bir tas su dök ardımdan zahmet olmasa bir daha gelmem adına çünkü doyamadım
Güzel şiirdi.Sakın değiştirmeyin.Renklere gelince bana siyah gelen size beyaz gelebilir.Gri rengi bulanıklığı ,çelişkiyi ifade eder .Yerinde olmuş.Selamlar...
YÜREK SESIYDI EN DERINLERDEN KISA ÖZ ANLAMLI NE RENKSE GIDIŞI YA ARDINDA BIRAKTIGI EN KOYU RENGI SENDEYDI SENIN KADAR KIMSE BILEMEZ Kİ İSTER GRİ, İSTER SIYAH AŞKI SENIN O GÜZEL YÜREĞİNDE Kİ... CİCİ CİCİ YAZMIŞSINIZ DUYGULARIN RENGİ AŞK BU GIYDIRIRSIN GIDIŞİNLE, KALIŞINLA İSTEDIGIN RENGİ............... KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİZİ..........................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Herşey gri derken gri kelimesi şiirlerde yakın zamanda kullanılmaya başlandı....Mana itibariyle birşey ifade etmiyor ....Anlam bozukluğu katıyor aynı zamanda....Cesaretiniz için tebrikler....