(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dal kırıldı... şarkılar sustu söz sustu gönül sustu yüreğim buz tuttu gidişim yakındır senden. ...................................................
Gitmeler keşke bu kadar kolay ve acısız olsa ama, sessiz gidişler kolay değil, yürek bin parçaya bölünür ve için için ağlar kutlarım dost kaleminiz hiç susmasın....
yüreğiniz buz tutsada sakın gitmeyin sonraki pişmanlıklar fayda etmiyor daha kötü olaylar gelişiyor gittiğinize bin pişman olyorsunuz çok şey ifade ediyordu kısacık şiiriniz ama ileride anlarsınız beni ve söylediklerimi kutluyorum yüreğinizi açıkça ifade edişinize tam puan benden size
LAL OLDUYSA DİLLER ÇOKTAN GITMEYE HAZIRDIR BEDENLER KISA OZ ANLAMLI YETTI ..............KUTLARIM............. YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
şarkılar sustu
söz sustu
gönül sustu
yüreğim buz tuttu
gidişim yakındır senden.
...................................................
Gitmeler keşke bu kadar kolay ve acısız olsa ama, sessiz gidişler kolay değil, yürek bin parçaya bölünür ve için için ağlar kutlarım dost kaleminiz hiç susmasın....
UMUT ve DOSTCA