Ağlayan yüreklere soğuk sular gibisin, Nedir sendeki sır, sanki melek gibisin, Nehirler gibi coşkun, dağlar gibi yücesin, Eller sevmeyebilir, sen beni hep seversin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer şairim, şüphesiz ki her ana en az şiirde ifade ettiğiniz gibidir. Ne mutlu anasının rızasını alabilene. Kandilinizi tebrik eder saygılar sunarım. Hasan DEMİRCİ
Anamı kım söylerse söylesin insan beynındeki ve ruhundaki uyandırdıgı gerçekleri degişitrmez onlar hep aynıdırlar 35 gelmiş olsalar bile halen kuçuk çocuk gbidirler analarının diznın dibinde ...agzına sağlık.
Şiirde tema annem olurda okummamak eldemi güzel kardeşim kısa ve öz olan şiirinizi yürkten kutluyorum .Sevgi ve sayğılarımla
Soğuk bir hastane morgunu Isıtan güneş aydınlatan bir nurdun O halinle yinede bana gülümsüyordun Tıpkı melekler kadar güzeldin Böyle güzel ölüm görmedim anam
Ağlayan yüreklere soğuk sular gibisin, Nedir sendeki sır, sanki melek gibisin, Nehirler gibi coşkun, dağlar gibi yücesin, Eller sevmeyebilir, sen beni hep seversin.
valla bu şiir bana öyle geldi ki;Kibariyeden ANNEM şarkısını dinliyordum baktım yeni düşen şiirlerde ANNEM var.tıkladım.yüreğinize sağlık tebrik ederim.Annelerimiz başımızın tacı onlar.selam ve saygılarımla.
şüphesiz ki her ana en az şiirde ifade ettiğiniz gibidir.
Ne mutlu anasının rızasını alabilene.
Kandilinizi tebrik eder saygılar sunarım.
Hasan DEMİRCİ