(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERCİYES şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERCİYES şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erciyes boyun büktü, Alperenler yok diye, Bulutlar yaşın döktü, Alperenler yok diye
Alışmıştı görmeye, Haya etti sormaya, Tutam tutam dermeye, Alperenler yok diye.
Değerli hocam sizler Erciyeste olmasanızda gönlümüz sizlerle sizlerin boşluğunu bizler dolduruyoruz elbette ama gönül isterdiki hep birlikte olmayı sevgi ve sayğılarımla selamlar
Ah değerli arkadaşım senin aradığın Alperenler o öz be öz Türkler o bozoklar, üç oklar, beş oklar yörüklerin özleri, Türkmenlerin özleri, tabi ki var ama öz be özlerini sende arıyorsun.Zaten o öz olsa şiirde aramaz şikayet etmezsin.Bu memlekette böyle karışmaz memleket evlatları birbirine düşmez.Güzel şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
BOZKURTLARIN BAŞINDA Kİ BU DİKTA OLDUKÇA ERCİYES DAHA ÇOK AĞLAYAK GİBİ HOCAM KIRILAN KIRILSIN ÇOK KIZGINIM VE ÜZGÜNÜM BAĞIRTLAK BİR YÖNETİMLE NEREYE KADAR BİLEMİYORUM SAYGILAR SUNUYORUM HAKLI AVAZINA SONUNA KADAR KATILIYORUM
HANİ KÖROĞLU NE DEMİŞ DELİK DEMİRÇIKTI NERTLİK BOZULDU ÇELİK KILIÇ KINDA PASLANMALIDIRRR ARTIK HER ŞEY BOZULDU BE DOSTT DİZELER MÜKEMMELDİ YÜREĞİNE SAĞLIKK SİYASETİN BİLE ARTIK BİR İDEAL İ YOK ANLAMI HEDEFİ YOK KİMİN NE OLDUĞU BELLİSİZ KİÖMİN NE YAPTIĞI BELLİSİZ BE DOST DİZELER İÇİN YÜREĞİNE SAĞLIK DİYORUM
Erciyes suskunda , erciyesi dolduran fedakar yol arkadaşlarımız suskun değilmi. herkes susarsa yapılan hataları kim haykıracak. etnik köken üzerinden siyaset yapanlar arkalarına kandildeki hainleri, alırken bizler Türk milliyetçiliğini yargılar olmadık mı. bizler farklı değilsek ,bizim farkımız yoksa diğerlerinden neden hala çileye talibiz hiç düşünmüyorlar mı . erciyes kadar suskunsak bir gün bu susuşumuz fırtınalara bedel olacak artık. selamlarımı bırakıyor tam puanla kutluyorum.
Erciyes boyun büktü, Alperenler yok diye, Bulutlar yaşın döktü, Alperenler yok diye ... kutlarım üstad yine usatca yazılmış bir eser daha okudum sizden.. yüreğinize sağlık.. alperenler hep yaşayacaktır... saygırımla.. fa.
Türk dünyasının buluştuğu Tekir yaylası bozkurtlarını bekliyor!.. İnşallah yakın bir gelecekte turancılar orada toplanırlar ve bende halay başı çekerim. Bozkurtcasına selamlar. Hoş eserinizi beğenerek okudum. Saygılar üstadım.
CAN GARDASIM SELAM VE DUA ILE
NIHAT YURT KANADA
ALEM GURBAN SANADA