(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PROJE ÇOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PROJE ÇOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dramatik ve güzel bir şiir şairin üzgün gönlü ve emeklerinin karşılıksız kalması değerli kaleminden şiirine yansımış malesef yeni nesil böyle kırıcı oluyorlar değer bilmiyorlar.Tabiki bu gençliğin verdiği tecrübesizlikten oluyor büyükler yine büyüklüğünü yapacaktır ve büyüklüjk bizde kalacaktır zamanı gelince onlarda yaptıkları hatadan döneceklerdir ders veren anlamlı ve güzel şiirini kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
baba , biz de senin bir evladın değil miyiz.. çok çok güzeldi..tebriklerim sizinle.. sanırım bu düzen böyle gelmiş ozanım, böyle gider. herkes kendi derdine düşmüş. evlatta olsa... ama biz hep yanında olacağız nefes alıp verdikce... sağlıcakla kal BABACIĞIM...saygılarımla
İngiliz ajanları, işbirlikçileri, hainler milletimizi İslam Medeniyeti'nden kopardılar ve bu durumlara geldik. Söylenecek söz çok; lâkin söyleyemiyoruz. Saygılarımla.
Haklıısınız sayın şair ama ne olursa olsun umutlarımız bitmemeli teslimiyet yakışmz soyumuza,boyumuza, karakışlar olsada ardı bahardır diyelim gerçek vatan sever gençlerimize selam olsun buradan. yüreğiniz emeğinize sağlık saygılar.
Gelecek nesilde ışık var üstad. Karalamalara engele inat. Araştırır olduk hep olayları. Eğilme yok artık cahile inat.
Haklı bir serzeniş üstadım.Ama öyle gençlerimiz var ki...Sizin gibi ustalar ne gençleri yetiştirmiş.Ümitsiz değiliz efendim.Yüreğinize sağlık.Saygılar.