(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hürraaa!..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hürraaa!..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce iğneyi kendimize,sonra çuvaldızı devlete. Devlete yüklenmek işin şov yanı,kolay yanı,siyasi yanı. Biz devletin temel taşlarıyız,tuğlalarıyız,tuğlalar eğri büğrü,taşlar pamuk gibi olursa devlette ona göre oluyor.
Kim bilir bu talihsiz kız nasıl can verdi... Keşke dünyaya geri dönebilseydi ve anlatabilseydi yaşadıklarını...
Ben bu katlin medyatik boyutunu düşünmüyorum Ben bu ve buna benzer cinayetlerin nedenini düşünüyorum.
Ve bu cinayette aklıma hep şu geliyor; Para Zengin ailelerin kimisi çocuklarını hep paraya odaklandırıyor ve doyumsuz yapıyor.... Ve de vicdandan, ahlaktan, inançtan uzak büyütüyor... Para herşeydir diyor çocuk. Yaşıyor yaşadıkça (ye, iç,yat, tepin... yaşamsa eğer)
Böylesi çocuk ve aileleri yeni heyecan arayışnda oluyorlar çünkü doyumsuzlardır...
Merve belki de (ki öyle tahminlerde var) yalnızca sevgilisi cemin değil, onunla birlikte olanların doyumsuzluklarına cevap veremediği için, son anda bunların gerçek yüzlerini farkettiği ve karşı geldiği için hunharca öldürüldü...
Sanatçılar bildiri yayınlayıp merve için yürüyüş yapma kararı almışlardı. Tv de izlemidim. Sanırım siz bunu eleştiriyorsunuz. Yani medyatiklik boyutunu... Ama ben böylesi yürüyüşlerin olması gerektiğine inanıyorum... Baksanıza katili interpol bile arıyor ve bulamıyor. Peki neden? Sebep yine para. Ailede para var ya... Elbet buluyorlar oğullarını kaçırmanın, saklamanın, kılığını değiştirmenin bir yolunu...
Benim diyeceklerim bu kadar... daha fazla konuşmadan susmalıyım ve gitmeliyim.
Saygı ile
Saadet Ün tarafından 8/2/2009 11:50:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zenginide aynı,fakiride,Anne babalar medyanın beleş para kazanma,beleşten star sanatçı olma,zahmetsiz,fikirsiz,şükürsüz zengin olma dürtülerini o kadar çok okşuyor ki,o kadar çok reklamını yapıyor ki,genç tecrübesiz beyinlerin kanmaması mucize .anne baba da iş güç derken,bu tahribatın tamirinde yetersiz kalıyor.Yürüyüşten haberim yok. Bildirilerini de okumadım. Her şeyin para olduğunu kafalara kazıyan yine acımasız insan sömürücüleri.İşimiz zor.Başarmak zorundayız,evlatlarımızı kurtarmak zorundayız.Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Ana baba akılsız,
Sizleri bekliyor yavuz hırsız,
Karabulut,fırtına,bora,
Medyatik alkışlar sizin için,
Hürraaa....
harika
bir taşlama olmuş.
kalemine sağlık
dostum.