Özlüyorum inanın, ilk gördüğüm Bodrum’u Özlüyorum dağlarında mis kokulu otunu daracık sokaklardan tarihler dinlenirken İnci gibi tertemiz o güzelim koyunu
Tanrım öğmüş yarartmış içinde tarih yazmış Her bir koyunu ayrı güzellikte yaratmış Denizi başka güzel sevdası başka güzel Bu topraklar içinde tarih bambaşka güzel.
Onda sanat yaşıyor tarihlerin yanında, Gene de yaşayacak sanatın her dalında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülay hanımın Bodrum şiiri güzeldi, Bodrum gerçektende güzelliklerle dolu tarihle kaynaşmış maviyle yeşil sarmaş dolaş olan harika bir beldemiz.Şiirde güzel olmuş değerli kaleminizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Tanrım öğmüş yarartmış içinde tarih yazmış Her bir koyunu ayrı güzellikte yaratmış Denizi başka güzel sevdası başka güzel Bu topraklar içinde tarih bambaşka güzel.
bitmeyen özlemle ve güzelliklerin anlatımından haz duydum kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi
Güzel bir davetti Marmarise giderken Bodrumada uğrarız çocukluğumda aksilik yaptıkmı bizim evin bodrumundagizlenirdik onun için ismi bana çok cazip gelmiyor bir kaç defa geçtim bir dahada nasip olursa uğramayı düşünüyorum selamlarımla,
Özlüyorum inanın, ilk gördüğüm Bodrum’u Özlüyorum dağlarında mis kokulu otunu daracık sokaklardan tarihler dinlenirken İnci gibi tertemiz o güzelim koyunu ================================
Bodrum Cennet köşelerimizden biri. Her yönüyle sahip çıkmamız gerekirken Durmadan ormanları yanıyor .. Maviyle yeşilin sevişmesi bitiyor... Güzel koylar Mavi Deniz yemyeşil ormarlar korunmalı ... yürekten Tebrikler ... Saygılar
Onda sanat yaşıyor tarihlerin yanında, Gene de yaşayacak sanatın her dalında.
çok çok güzel sayın şairim. aslında Türkiye nin her köşesi çok güzel.. aahhh kıymet bilmeyen bizler...şairim, 4 yıldır Elazığ da ikamet ediyorum. buralara gelmeden doğu ile ilgili kuşkularım ve önyargılarım vardı.. ben hep dağlık, çorak, bir yer hayal ediyordum. Tunceli, Mardin, Diyarbakır, Harput, Hozat, pertek, Çemişgezek, Erzurum dolaştığım iller ve herbirinden ayrı ayrı tat aldım. müthiş güzel yerler. her birinin ayrı özelliği ve güzelliği var. ve hakikatten çok bereketli topraklar. tek sorunumuz, kullanmasını bilmiyoruz ve çalışma duygumuzun çok gelişmiş olmaması.. şiirdeki resme de bakınca insan manzara karşısında saatlerce dolup kalası geliyor.. şiir mi. keza öyle tabi ki . o na ne şüphe.. ne güzel işlemişsiniz memleketin bir köşesini.. tebriklerimin yanında saygılarımı da sunuyorum sevgili şairim.. kendinize çoook iyi bakın.. sağlıcakla kalınız...
beni renklendirmekle onure ettiniz. hayatınızın renkleri hiiç solmasın. bütün cıvıl cıvıl renkler sizin olsun..teşekkür ederim şairim. kucak kucak saygı ve sevgilerimi sunuyorum. kabul buyurunuz. ayrıca dünya küçük. bakarsınız yolumuz bir gün de o taraflara düşer. eğer sizin buralara gelme gibi bir durumunuz olursa, elazaığ da da bir eviniz var, haberiniz olsun. evime şeref vermekle tüm ailemi onurlandırırsınız.. hayırlı günler diliyorum.. esen kalınız...
çok hoşş çok güzel bir şiir.kaleminiz daim olsun Gülay hanım...ben de eğer İSTANBUL dan başka bir yerde yaşasaydım burası için herhalde destan yazardım.... insanın benimsediği yer gibi yok..saygı ve sevgilerimle..
NE KADAR SICACIK BODRUMUN O GÜZEL SICAKLIĞI GİBİ MISRALARIN CANIM ABLAM ILIK BIR YAZ GÜNÜ ESTİ MISRALARINDAN MELTEM MELTEM, GÜNEŞ TADINDA OKUDUM SABAHIMDA GÜNAYDIN DEYİP BODRUM DA BU SABAH ... KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESINI CANIM ABLAM....................SEVGİLER....................
Özlüyorum inanın, ilk gördüğüm Bodrum’u Özlüyorum dağlarında mis kokulu otunu daracık sokaklardan tarihler dinlenirken İnci gibi tertemiz o güzelim koyunu
Tanrım öğmüş yarartmış içinde tarih yazmış Her bir koyunu ayrı güzellikte yaratmış Denizi başka güzel sevdası başka güzel Bu topraklar içinde tarih bambaşka güzel.
Onda sanat yaşıyor tarihlerin yanında, Gene de yaşayacak sanatın her dalında.
Ne güzel bir şiirdi. Memleketimizin her tarafı adeta cennet bahçesi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Selamşairem, dostum, arkadaşım şiir üstadım Gülay hanım; Bodrumu göremedim ben henüz.Amma en kısa zamanda gelip sizin rehberliğinizde görmeyi arzuluyorum. Görmeden yaşadım havasını, suyunu ve kokusunu Bodrumun .Kutlarım güzel bir şiiriniz okudum.Başarılar. Sevgilerle kalın.
Yine harika dizelerdi.Çok anlamlı ve çok özeldi.Kendimi Bodrum'un o ferahlatıcı ortamında hissettim.Okurken yaşadım adeta.Tebrik ederim.Diğer şiirlerinizde olduğu gibi bu şiiriniz de bana pozitif bir hava verdi.Ferahlıyorum sizin dizelerinizle,dinleniyorum,huzur veriyorsunuz.Çok teşekkür ederim.Saygı ve selamlarımla.Sağlıkla ve esen kalın.
Şairem bir an kendimi dizelerinizle o anlatılanbodru içerisinde olaştırdınız beni ..yüreğinize saglık okadar berak duru bir anlatım ki siz haran kalmama mümkündegil..sevgi ve saygılarımla..
Tanrım öğmüş yarartmış içinde tarih yazmış Her bir koyunu ayrı güzellikte yaratmış Denizi başka güzel sevdası başka güzel Bu topraklar içinde tarih bambaşka güzel.
BİZE BODRUMU GEZDİRDİNİZ BU GÜZEL ŞİİRİNİZLE BODRUM HER ŞEYİ İLE GÜZEL ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ KUTLARIM KALEMİNİZİ YÜREGİNE SAGLIK MUTLULUKLA KALIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE .