(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELAM OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELAM OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem üstadım muhteşem.Sevdiğimizi Allah için severiz.Buğz ettiğimize Allah için buğz ederiz.Tek isteğimiz Allah yolunda olmak ve Allah rızasını kazanmaktır.Kutsal kitabımızda sözü edilen güzelliklerle bahsi geçen her şey kutsaldır.
Dinler arasında diyalog diye. Ağzında sakız çiğniyor bu arsız. Düşünmez ki din dediği bu olgu. Yıllarca kaldı mı hiç tahrifatsız?
Son din İslam hiç tahrifat olmayan. İnsanları hak yoluna yollayan. Diğerleri papazların hışmından. Doğruları hep yanlışa bulayan.
Nasıl olur böyle dinde diyalog. Olsa olsa ancak olur monolog. Yeni buluş buldu diye arkeolog. Firavun harabeleri bulur durmadan.
Saygılar sunuyorum usta kalem.Hala ibret almıyorlar ya ona yanıyorum.Yüreğiniz var ola.
Tebrikler üstadım. Bizim davamız, "Emr-i bil ma'ruf, nehy-i an'il münker" davasıdır. Kötülere karşı şiddetli olmalı, yalakalık yapmamalıyız. Bana dokunmayan yılan, başkasına dokunursa bana dokunmuştur, demeliyiz. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın, diye diye memleket yılanla doldu zaten. Bazıları yeryüzündeki fitneleri kaldırarak Cennet'e girmeyi ümit eder, bazıları ise sadece İslam'ı anlatarak Cennet'e gireceğini zanneder, Yahudileri ve Hıristiyanları diyalog falan diyerek dost edinir. Hâlbuki Cenab-ı Hak, kendisine şirk koşulmasını affetmez ve gayrımüslimleri dost edinmemizi yasaklar. Saygılarımla.
Takdir olan gelir cana,
Gülerek ulu divana,
Girenlere selam olsun.
selam olsun üstadim...
saygilarimla...