(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASMALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASMALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok be dost bu iti asmaz bu soysuzlar baksana onu ordan çıkartmanın yollarını aramaktalar bu zavallı türk mileltimde hala bu soysuzları adam sanıp desteğini vermekteler memleket bölük bölük bölünme yolunda biz hala Partizanlık peşindeyiz Dos diyorsunki Türk milleti darıldı bak dersinde hani o millet Kimi çıkarı peşinde yalakılık yapar kimi vurdum duymaz asalak olmuş Ama sözlerin yürek sesin harikaydı beni bile coşturdu bak Öfkemiz sınırı aşma yolunda Allah sonunu hayır etsin Kalemin dik yüreğin nur olsun sevğili dost
güzel insan üstadım yüreğine sağlık gununumuz türkıyesınde böyle satılmışlar çok var bak tek tek satılıyor her yer yavaş yavaş yüreğine sağlık kaleminiz daim olsun tebrik ederim. sevgı ve saygılarımla...
hocam gercekden harika hepizin tek istegi işte budur o itin biran önce asılması ama neden yapmıyorlar bunuda anlamış degilim keşke hükümet milletini dinlese de onun bize yaptıklarını fitil fitil burnundan getirsek bunlara bir engel var ama ben burda konuşmam hiç dogru olmaz selam sevgilerimle ellerinizden öperim
Üstadım hep bunu istiyoruz , yüreklerimizin tercümanı olmuşsunuz.Vatanı için çalışanları gözümüz kırpmadan asarken bu kansızı neden ise asmasını beceremiyoruz.İnsan haklarıymış.Saddam nasıl asıldı öyleyse?Amerikan buna abilik yaparken bu insandı da Saddam insan değil miydi?Bu şerefsizler bir gün kendi tozlarında boğulacaklardır.80 li yıllardan bu yana bu çıban büyüdü durmadan.Büyürken aynen kene gibi nice vücutları eritti.Kanamalı Kongo hastalığına bile derman bulundu bu itin örgütü hala duruyor.Yol haritası için kapanası ağızın konuşması bekleniyor.Kan ağlıyor yüreğim kan.Ana dili dediler onlar için özel TV kanalı açıldı.Dilleri çözüldü.Şimdi bakalım neler verecekler bu itlere.Dış güçlerin maşası olan bu nankör kendi ülkesini içinden dinamitleyecek kadar aptal çıktı.Kendi insanlarını köylerde kesti doğradı.Bu kansızın kendilerine bile faydası yok ki kime ne faydası olacak? Düne kadar bizim pasaportlarımızı taşıyan talabani ve barzani kansızları gibi.Türk düşmanlarının piyonları bunlar piyonları.Üstadım yüreğinize sağlık.Kelaminiz daim çağlasın kansızların gözlerini dağlasın.Saygılar Sunuyorum Kocakurt.
Terbiyeden hiç eser yok, Yaptığından hiç küser yok. Geberecek işte çok çok
''....Hem aşısız hem tasmalı, ----Asmalı gardaş asmalı.''
Duygular aynı fakat dış güdümden kurtulamamış bir ülkeyiz maalesef. Bir de ahkam keseriz ekranlardan. Bakalım bu günlerde yeni bir şeylere gebe yine gündem.
OZAN'ım, Ben olsam bu şiiri milli eğitimin müfderatına koyar, ve ezberlemeyeni sınıftan geçirmezdim.. Ama maalesef o it! hala bu milletin sabanları koşa koşa, otobüslerde sıkışa sıkışa, akşama kadar alnını teriyle çalışa ve yine aynı çile ile evine denön insanların verdiği vergilerle krallar gibi yaşıyor.. Asmayacaksın bu O.Ç..'nu...Doğu du G.Doğu da arazide askerlik yapan askerler gibi vereceksin sırtına 30 -40 kg lık operasyon çantasını, hem militanlarına, hem de askerlerimize çektirdiği gibi gece gündüz, yaz kış dağlarda dolaştıracaksın. Ben tuz ihtiyacımı terimin kuruduğu elbisenin üzerindeki tuz ile karşılardım. küflenmiş eklmeklerin yeşil kısmını kesip,mayası kokmuş ve hamuru birbirine yapışmış ekmekleri nasıl yiyiyor idiysem aynı şekilde doyuracaksın o iti.. nasıl taşın üzerine serdiğim pet üzerinde yatıp, uyandığımda her yerim tutulmuş halde kalktıysam, asla yataklarda yatırmaycaksın bu kansızı.. banyo yapabilmek için dere kenarlarında 3-5 arkadaş silahla nöbet tutup, kestiğimiz şaşal kaplarını nasıl tas yapıp o kışın içerisinde buz gibi sularda yıkandıysak, sıcak suyu haram edeceksin o mikroplu vücuduna..susuzluktan çatlayan dudaklarımıza yerin nemlenmiş toprağını nasıl elimizle ıslatıp dudaklarımıza sürerek teselli bulduysak, aynen öyle dili dışarı çıkmış it gibi gezdireceksin dağlarda.. şairim kusura bakma böyle despotlaştı bir an da duygularım.. sayfayı da kirletmedim umarım bu öfke dolu beyanlarla.. öfkelenince kendime hakim olamıyorum.. Tunceli - Hozat taki askerliğimin üzerinden tam 11 yıl geçmiş, hala bazen rüyalarımdan kan ter içinde uyandığım geceler oluyor...Saygılarım ve tebriklerim sonsuz bu şiirin devasa yüreğine.. sağlıcakla kalınız. Rahman ı Rahime emanet olunz...
sevgili ozanım. kusura bakmayı yeni farkettim. beni rengarenk yapmışsınız. Rabb im de sizin hayatınızı renklerini soldurmasın.. yorumu etkin hale getirerek beni onure ettiniz. sağ olun, var olun, nur olun. esen kalınız..
slm...