Anlamsız yalanlarla Var olmaktansa Anlamlı doğrularla Yok olurum Buda benim Hayat felsefem olsun Olmuşken Tam olsun Nasıl olsa hiç beceremedim Kanat takıp havalanmayı Güvercin iken Gördünmü dost Yine kaldım Kuşluğumla Yazarım Tek arkadaşım bu Şairlik
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairlik... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairlik... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne öz'den duyumsayışlar..ve ne içsel dizeleyiş.. Haklısınız;öyle olmalı... Nasıl söyleyebilirdik yoksa,şiirler olmasaydı.. Harika bir anlatı..Gerçekle özdeş.
Anlamsız yalanlarla Var olmaktansa Anlamlı dogrularla Yok olurum Buda benim Hayat felsefem olsun olmuşken Tam olsun Nasıl olsa hiç beceremedim Kanat takıp havalanmayı Güvercin iken Gördünmü Dost yine kaldım Kuşluguma Yazarım tek arkadaşım bu Şairlik ...
sen harikasin siir harika sairlik harika yüregine saglik cok güzeldi. sevgiler cok cok.
ÇOK KIRGIN ÇOK GÜVENİN ZEDELEN MİŞ BİR HÜZÜNDESEM ZANEDERSEM HAYATIN OYUNKLARI ..DOGRUSUN..AMA KÖTÜLERİN İÇİNDE MUTLAKA DÜRÜSTLERİDE VARDI...YÜREGİNE SAGLIK...SAYGILARIMLA..
Anlamsız yalanlarla Var olmaktansa Anlamlı dogrularla Yok olurum Buda benim Hayat felsefem olsun olmuşken Tam olsun Nasıl olsa hiç beceremedim Kanat takıp havalanmayı Güvercin iken Gördünmü Dost yine kaldım Kuşluguma Yazarım tek arkadaşım bu Şairlik :::::::::.. AYNEN SİZİNLEYİM HOCAM ÇOK DOĞRU BİR KİŞİLİK KALEMİNİ DAİM OLSUN SAYGIMLA...
Haklısınız;öyle olmalı...
Nasıl söyleyebilirdik yoksa,şiirler olmasaydı..
Harika bir anlatı..Gerçekle özdeş.
Tebriklerimle.