otuz beşinde kıvranıyor adım soluksuz kaldığım bir hayatın orta yerindeyim heybemde boynuma geçirdiğim yedi düğümlü yalanlar ve sen yedi düvelin goncası kaç bin asırlık umut seni de tozlu raflarına koyup yüreğin yağmuru öpmeye gidiyorum çırılçıplak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIRILÇIPLAK BİR ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIRILÇIPLAK BİR ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin tozlu rafları var mıdır Şair? Varsa şayet, ben hiç bir sevdamı saklayacak raf bulamadım. Ve hiç gidemedim yağmurun peşinden, belki duyguların eksikliğindendi, belki şiire yaklaşamayış...Tam orta yerindesin ilhamın, şiirin şairliğin. Zirve mi? O aşağılarda kalmış. Sevgimle....
otuz beşinde kıvranıyor adım soluksuz kaldığım bir hayatın orta yerindeyim heybemde boynuma geçirdiğim yedi düğümlü yalanlar ve sen yedi düvelin goncası kaç bin asırlık umut seni de tozlu raflarına koyup yüreğin yağmuru öpmeye gidiyorum çırılçıplak...
bilir
bir şiir değil sadece...
sevgimdesin...